Jump to content
Slawulo

Hobby Boss 1:35 Pz.Kpfw.VI Tiger II wieża Henshel / VII.1945

Recommended Posts

Cześć .

Powiem szczerze, że trochę się tu niepewnie czuje ze względu na swoje umiejętności i patrząc
na modele innych. No ale nic  - zakładam swój pierwszy warsztat, wjeżdża do niego : Hobby Boss  Pz.Kpfw.VI Tiger II
Chcę go złożyć prosto z pudełka, jestem początkujący, więc liczę na cenne porady w trakcie budowy.
W planach jest malowanie Dunkelgelb farbami Vallejo Model Air ze względu na brak zapachu.
Kupiłem również terpentynę i 2 kolory farbki olejnej Renesans do wykonania  washa.
Dziś go odebrałem,  ale tu jest części...
Zapraszam :)

IMG_20200522_171102.jpg

• Like 1

Vallejo pod aero? No u mnie się, że tak delikatnie powiem, nie sprawdziły. Miałem kupić ten model albo króla od Menga, więc będę obserwowa wątek.

Powodzenia. Może mały inbox?

Radziłbym ci wymienić te farby na Tamiyę, Vallejo nadają się bardziej pod pędzel.

• Haha 1

Posted (edited)

Chodziło mi o to żeby nie było zapachu, a  Vellejo AIR są  do aerografu + Vallejo AIRBRUSH FLOW IMPROVER + trochę rozpuszczalnika . Malowałem tak i całkiem dobrze się malowało.

Edited by Slawulo

31 minut temu, Slawulo napisał:

Chodziło mi o to żeby nie było zapachu, a  Vellejo AIR są  do aerografu + Vallejo AIRBRUSH FLOW IMPROVER + trochę rozpuszczalnika . Malowałem tak i całkiem dobrze się malowało.

Bo to całkiem dobre farby do aero są. 

• Sad 1

Slawulo - cześć !     fajnie że założyłeś warsztat  :piwo:

Widzę ze wystartowałeś z grubej rury i wziąłeś sobie wielkiego smoka. Ja to w pancerce nie jestem biegły więc będę tylko zaglądał i podziwiał, ale tutejsi znawcy tematu kociaków na pewno pomogą. Powodzenia w budowie  :super:

12 minut temu, M.A.V. napisał:

Slawulo - cześć !     fajnie że założyłeś warsztat  :piwo: