Jump to content

Jagdpanther G2 DRAGON 6609 1/35


Recommended Posts

Tak, ale jeszcze olejami podzialam i pewnie jakies specyfiki do zaciekow, mam ochote zrobic taki mocno "pozaciekany model", ale tez nie chce przesadzic.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Proszę bardzo: http://tank-photographs.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/Jagdpanzer-V-jagdpanther-tank-destroyer-88mm-munster.html  

Rozkaz Nr.52 z dnia 24 stycznia 1945 roku -  nakazano, aby RAL 6003 Olivgrün został użyty jako nowy kolor podstawowy - (kolor bazowy/dominujący)  Pozdrawiam Krzysztof

Model wymalowany, dostal washa, oleje i obicia (calkiem sporo-postanowilem zaszalec) i warstwe satyny, teraz pobawie sie jeszcze raz olejami a potem juz syfienie, niestety zanim sie za to zabiore trze

Posted Images

Dla mnie bomba to malowanie! Do tego świetna robota olejami i widoczne ale nienachalne zadrapania i już jest na czym oko zawiesić, a to jeszcze nie koniec...

Edited by TAW
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Mogę coś zaproponować? Osłony tłumików daj chipping fluidem/lakierem i na to kolor bazowy i przecierki. Moim zdaniem resztki lakieru jak najbardziej będą dobrze wyglądać.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Zawsze mozna cos zaproponowac, tym bardziej jak ta propozycja ma sens. Zdecydowanie dobry pomysl i obiecuje zabrac sie za to.

p.s. zadziala ta metoda jak bede malowal pedzelkiem, czy trzeba aero (cos mi sie zdaje ze przy pedzlu warstwa bedzie za gruba), sporo gimnastyki z maskowaniem bedzie.

Link to post
Share on other sites

Problem z gaskami :hmmm: postaram sie to wyjasnic: mamy piny do gasek, wieksze i mniejsze, na instrukcji jest obrazek, ze jest strona na kazdy rodzaj pinow, bez podzialu na lewa i prawa gaske a mi sie wydaje, ze na jedna gaske trzeba zrobic piny tak jak na instrukcji, a na druga odwrotnie? Swoja droga pozostaje tez otwarte pytanie ktorymi pinami na zewnatrz zainstalowac potem gaski, wiekszymi czy mniejszymi, wydaje mi sie, ze wieksze piny na zewnatrz, ale moge sie mylic.

piny gasek.jpg

inst. gaski.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Super Moderator

Yyy no na instrukcji stoi jak byk, mniejszy pin od strony kadłuba , czyli prawa i lewa gąska ma mieć  mniejszy pin od środka ...

Ogladam dalej ?

Link to post
Share on other sites
  • Super Moderator

Haha kup sobie modelkasteny do Shermana ?Ale jakość mega, Fruli i reszta może  się  schować. Brawo za wytrwałość w składaniu a i  pamietaj aby nie zalać  farbą w czasie malowania bo wtedy mogą  się  rozpadać.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Malowanie gaski pezetrwaly,  teraz sie zastanawiam czy nie rozpadna sie jak dam pigmenty i na to odorless thinner? Bez pigmentow bedzie slabo, ale jak by sie rozpadly to bedzie jeszcze slabiej...

Link to post
Share on other sites

Moje plastikowe gąsienice do Leoparda rozpadły się po nałożeniu pigment fixera. Twoje wyglądają na dużo delikatniejszą konstrukcję ze względu na te piny a u mnie wszystko było klejone a i tak plastik puścił. Ja milem taki luksus, że górny bieg miałem w całości zasłonięty a Ty nie możesz sobie niestety pozwolić na błąd. Jeśli zostały jeszcze jakieś ogniwka to możesz złożyć próbną konstrukcję i spróbować utrwalać pigment za pomocą wódeczki albo lakieru bezbarwnego, zostawić na dwa dni i obserwować jak reagują.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Niech pokryje gąski zabezpieczy lakierem Model mastera bezbarwnym, akrylowym i to dokładnie.Wtedy white spiryt nie straszny.Po nałożeniu oczywiście.Bo mogą się posklejać ogniwka.Ale o to też chodzi po części.

Edited by push-up78
Link to post
Share on other sites

Dzieki za rady Panowie, zdecydowalem sie dzialac ostroznie, gaski dostaly plynne pigmenty z lifecolor, nie jest to idealne rozwiazanie, ale przynajmniej gaski sie nie rozwalily,  jak zloze zawieszenie i gaski w calosc to wstawie fotki, na ten moment okazalo sie jednak, ze jest za malo miejjsca na kola pomiedzy zebami gasienic i szlifuje kola (na szczescie od wewnetrznej strony wystarczy) :cry:

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam problem, zrobilem tyle ogniwek co w instrukcji, no i dupa, jest za malo, wydaje mi sie, ze trzeba dac jedno ogniwko wiecej, no , ale moze sie myle i 2?

z gaska.jpg

Edited by michal0281
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bo oczywiście byłeś przezorny i nie wkleiłeś mocowania koła napinającego na stałe? ?

ogniwko śmiało dorzucaj!

Edited by enten
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gąsienice już lepiej, dołożyłeś jedno ogniwo? A zobacz jak po dołożeniu jeszcze jednego bo delikatnie jeszcze troszkę wyglądają naciągnięte. Tuż za kołem napędowym do pierwszego koła jezdnego tam opadają gąsienice pod ciężarem wlasnym a unoszą się tuż przed kołem napinającym. 

20200705_175856.thumb.jpg.c7ed1da632624037cd63fa4464b69b70.jpg

Zdjęcie tylko w celu dyskusji znalezione w googlarce

Edited by kzugaj
Link to post
Share on other sites

Przyznam, ze dorobilem po 2 i ku mojemu sporemu zaskoczeniu okazalo sie, ze to jest zdecydowanie za duzo, na szczescie klej byl wolnoschnacy i szybko wywalilem po jednym. tak wiec ta konfiguracja jest optymalna.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.