Jump to content

Opinie o sklepie playergames.pl


Recommended Posts

Witam mam  pytanie ile czekaliscie za zamowieniem z tego sklepu? Zakupielm 13 kwietnia i placilem tego samego dnia i ni chu..... zero odzewu.... Pytałem sie o zamowienie i cisza.

Link to post
Share on other sites

Raz tam zamawiałem jakiś preorder czy coś, ale poza potwierdzeniem złożenia zamówienia nic się nie działo. Z racji takiej, że inne sklepy potrzebny mi produkt miały już na stanie, to nie było w playergames kłopotu z anulowaniem mojego zamówienia.

Link to post
Share on other sites

Zamawiałem 30 marca model u mnie 13 kwietnia długo przy ofercie pisało że wysyłaka 3-4 dni robocze a  z koleji przy innych nawet 10 dni czyli nie wszystko jest na stanie od ręki. Raz kupowałem. Jakieś starocie można tam trafić. Telefon odbierają można się dowiedzieć co i jak. Gdybym miał tyle czekać za 5-6zł to dzięki . 

 

Edited by Focus
Link to post
Share on other sites

Badziewny sklep.

zamówiłem 5 przedmiotów, jeden okazał się już dawno wyprzedany, dwa przyjechały w ciągu dwóch tygodni, kolejne dwa po miesiącu, a zwrot kasy (20pln) był po dwóch miesiącach...Oczywiście poszło chyba z 15 maili i 5 telefonów...

Link to post
Share on other sites

Sklep u mnie w mieście. Istnieje od lat, ale mają problem z kontaktem z klientem. Handlują głównie grami na konsole, modele to dodatki. 
Zawsze jak wpadnę to coś sobie kupuję. Ceny mają raczej ok, średnie.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, DamianosPL napisał:

Czyli 166zl mogę nie odzyskać już? Ehhh 

 

Ej, zadzwoń do nich, poza słabą obsługą klienta, nie słyszałem, by ktoś stracił hajs. Raczej bym się o to nie martwił.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dzwoniłem i jakas pani mowiła ze zamówienie jest w trakcie kompletowania czyli? produktów nie maja? Mówiła mi ze szcegóły wysle mailem i do teraz nic nie dostałem od nich.

Edit Poczekam jeszcze tydzien a jak nie to sprawa na policje i proste.

Edit 2 Moglem doplacic 20zł wiecej i juz bym miał dawno u siebie.

Edit 3 jednak tak to nie działa.

Czas realizacji zamówienia

Sklep internetowy ma obowiązek zrealizowania zamówienia w terminie maksymalnie trzydziestu dni, począwszy od następnego dnia po złożeniu zamówienia przez kupującego. Strony mogą ustalić inny czas, ale kupujący musi wyrazić zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia. Najczęściej oczekiwanie wydłuża się, gdy produkt jest specjalnie sprowadzany bądź wykonywany na zamówienie.

Jeżeli już po złożeniu przez klienta zamówienia, sprzedający orientuje się, że nie będzie mógł go zrealizować (np. towar jest niedostępny), ma on obowiązek powiadomić o tym konsumenta i zwrócić wpłacone przez niego pieniądze, w terminie do trzydziestu dni.

 

 

Edit 4 Na allegro to inaczej działa max 14dni na wysyłke towaru. Kazdy inny sklep inny regulamin.

Edited by DamianosPL
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 minut temu, Smokepsv napisał:

Na jaka policje? Wykonaj chargeback na karcie albo anuluj zamowienie i kase zwroca.

Tyle za ja robiłem przelew bankowy z poza listy bo nie mieli mojego Banku Santander nawet Blika nie mieli.

Nie po to ciezko pracuje zeby towaru nie dostac.

Edited by DamianosPL
Link to post
Share on other sites

Sklep znam, robiłem parę razy zakupy z odbiorem osobistym przy okazji wizyty w Białymstoku. Fakt raz zdążyli się że zamówionego towaru nie mieli mimo że był na stanie. Odnośnie komunikacji mailowej - nie miałem problemu, przez fb też pisałem i też nie miałem z nimi żadnego problemu. 

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, DamianosPL napisał:

Tyle za ja robiłem przelew bankowy z poza listy bo nie mieli mojego Banku Santander nawet Blika nie mieli.

Nie po to ciezko pracuje zeby towaru nie dostac.

Ale nie chodzi o ciężar Twojej pracy ( przerzucasz węgiel?) tylko przed pójściem na policję trzeba wykorzystać inne, prostsze i dostępne metody odzyskania pieniędzy.

Link to post
Share on other sites

Ale właściwie teraz w czym problem? Jeśli mają zapis regulaminu mówiący o terminie realizacji, to w czym problem? Logując się czy tam zakładając konto przecież musiałeś zaakceptować regulamin. Skoro sklep ma 30 dni na realizację, to do 13 maja mają czas na finalizację.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Mates napisał:

Ale właściwie teraz w czym problem? Jeśli mają zapis regulaminu mówiący o terminie realizacji, to w czym problem? Logując się czy tam zakładając konto przecież musiałeś zaakceptować regulamin. Skoro sklep ma 30 dni na realizację, to do 13 maja mają czas na finalizację.

A jezeli mija powiedzmy 30 dni w danym sklepie to co powinno sie robic jakby sie trafiła taka sytuacja powiedzmy.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dzisiaj dostałem zwrot 117.98zł . Napisałem do nich ze albo zwrot albo sprawa ląduje w sądzie i polegli i wysyłali mi kase.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.