Jump to content
Łukasz S.

Zapowiedz i nowości - Dragon

Recommended Posts

Sam sobie przeczysz, jeśli brak zimmeritu to NIE jest to poprawna wersja. Coś w stylu "no wiesz ten samochód to doskonały pojazd, poza brakiem kół".

 

zimmerit można sobie zrobić samemu. Nie wiem w czym problem. Jeszcze nie tak dawno nikt nie robił modeli z fabrycznie odlanym zimmeritem w skali 1:72 i w każdym Tygrysie, Panterze i wielu innych trzeba było to robić samemu albo kupować walorki. Teraz Dragon wypuścił kilka i nagle jak tego nie ma to model jest już be i fuj. Dla mnie to po prostu modelarskie wyzwanie i powód do dobrej zabawy. No ale widzę, że teraz to już większość oczekuje, że model będzie w 100% zgodny z oryginałem a producenci muszą jeszcze do niego dorzucić blachy, toczoną lufę, żywice, linki, farbki, pędzelki, aero i sześciopak piwa, bo inaczej to złom nie model. Zero pracy własnej i inwencji. Najlepiej, żeby jeszcze sam się składał.

 

Jeżeli ten model jest zbędny to nie widzę powodu dla którego wszystkie inne modele, które powinny mieć zimmerit, a nie mają też są zbędne. No i nie zapominajmy, że każdy T-34 wypuszczony we wtrysku MUSI mieć dokładnie wszystkie detale zgodne z zakładem, w którym go zrobili, bo inaczej jest zbędny... Właściwie to po co robić modele - każdy jest ułomny i ma wady, więc wszystkie są zbędne.

 

Ja tam wolę poświęcić trochę czasu i zrobić zimmerit i cieszyć się Stupą, która będzie wyglądała jak Stupa.

 

EDIT: zapomniałem jeszcze dodać, że oczywiście ten nowy model musi kosztować maksymalnie 50% najtańszego modelu na rynku, bo inaczej to zdzierstwo i rozbój w biały dzień i się nie opłaca...

 

EDIT2: Chętnie zobaczę Stupę w Twoim wykonaniu złożoną z Italeri, Trumpetera i Revella, skoro ten dragonowski jest zbędny. Innymi słowy: show me your money, man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz na myśli T-55 ? Sorry za OT, nie mogłem się powstrzymać.

Chociażby :-) W miejsce T-55 można wstawić 3/4 radzieckiego arsenału po '45 i sporo pojazdów z innych państw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz na myśli T-55 ? Sorry za OT, nie mogłem się powstrzymać.

 

Hehe, to samo mi przyszło do głowy

Ta egzotyczna mieszanka użytkowników, chociaż u mnie to i tak skończyłoby się na LWP pewnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz na myśli T-55 ? Sorry za OT, nie mogłem się powstrzymać.

 

Hehe, to samo mi przyszło do głowy

Ta egzotyczna mieszanka użytkowników, chociaż u mnie to i tak skończyłoby się na LWP pewnie.

 

U mnie skończyło się na Iraku Teraz zbieram siły do polskiej pięćpiątki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy producenci z Dragona naprawdę nie znają innych wynalazków?

Tylko T-34, Pzkw. IV, Tiger, Panther i cała gama pojazdów z rajchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy producenci z Dragona naprawdę nie znają innych wynalazków?

Tylko T-34, Pzkw. IV, Tiger, Panther i cała gama pojazdów z rajchu.

Cóż, wygląda na to, że te najlepiej się sprzedają

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale w sumie to jest dziwactwo.

To co pokazał Dragon jest jak podano na podwoziu H, a prawdziwy był na J - wskazuje na to charakterystyczny dla J-tek wydech (choć koła podtrzymujące miały bandaże jak we wcześniejszych modelach).

 

Choć produkt bardzo ciekawy to jak widać niepoprawny. Czy naprawdę tak trudno było to na J-tce zrobić?

 

panzer030407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

krzychu, na kadłubie J też będzie, tak samo jak na Ausf. G.

A w kolejnych pudełkach będzie mit Ostketten oraz mit Winterketten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krzychu, na kadłubie J też będzie, tak samo jak na Ausf. G.

A w kolejnych pudełkach będzie mit Ostketten oraz mit Winterketten.

 

Tu to ironia.

 

Ale mówię serio, czy nasz kochany Dragonek aż tak bardzo się leni żeby sprawdzić co robi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale mówię serio, czy nasz kochany Dragonek aż tak bardzo się leni żeby sprawdzić co robi?

 

W myśl zasady "głupi się nie kapnie, mądry uda że nie widzi" ...

 

Swoją drogą to ta ich "wpadka" mnie nie dziwi. To nie jedyna (vide: stary Sturmpanzer III i pewnie inne wypuski też).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny model ze stajni DML (Deutsche Models ltd.)

6625poster.jpg

żródło: Armorama

 

Dobrze ktoś na Armoramie napisał: "Proszę, niech ktoś w Photoshopie dorysuje swastykę na T-90 lub innym współczesnym. Wtedy na pewno wypuszczą" Straszne ale prawdziwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolejny model ze stajni DML (Deutsche Models ltd.)

Jaka złośliwość ale niestety prawdziwa. Lubie dragona za to ,że robi II wojenne zoo ale niestety jest ich za dużo, po kilkanaście wersji PzIV i ich kolejnych co rocznie wydawanych kopii w nowym pudełku.

Mogli by się skupić na ciężej dostępnych modelach lekkich wozów wojsk logistycznych i łączności.

 

p.s. jak dla mnie ten model to badziew, mało ciekawa konserwa

, jak bym go dostał do dokleiłbym u góry 88 i było by fajnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niedługo zaczną produkować niemieckie spodki latające, oczywiście w 100 wersjach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...oczywiście w wersji prototypowej z flakiem 88 na czubie

Share this post


Link to post
Share on other sites
To co pokazał Dragon jest jak podano na podwoziu H, a prawdziwy był na J - wskazuje na to charakterystyczny dla J-tek wydech (choć koła podtrzymujące miały bandaże jak we wcześniejszych modelach).

 

Dlaczego tak twierdzisz? Na zdjęciu widać tylko osłony wyjścia układu do tłumików, które były takie same dla H jak i dla wczesnych J. Zauważ tez, że koło napinające jest spawane, a nie odlewane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dlaczego tak twierdzisz? Na zdjęciu widać tylko osłony wyjścia układu do tłumików, które były takie same dla H jak i dla wczesnych J. Zauważ tez, że koło napinające jest spawane, a nie odlewane.

 

A możliwe, że.

Słyszałem iż była to J-ka.

Koła spawane bywały też w J.

A bandaże na podtrzymujących? Wydaje mi się, że widziałem w jakieś J-ce (chyba).

Share this post


Link to post
Share on other sites

l_dra6669c_mfu5.jpg

 

Nosz, ku....... oni nie wiedzą co to jest monotonność?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz chyba przenieśli się an łódki

Chyba naprawdę lecą tylko na kasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba naprawdę lecą tylko na kasę.

Ależ skąd. Jak każda firma, która zapewnia chleb (i niektórym nowe Porsche) wielu ludziom, lecą tylko na misję prospołeczną i ekologię.

Chociaż, po Chińczykach nic nie wiadomo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
l_dra6669c_mfu5.jpg

 

Nosz, ku....... oni nie wiedzą co to jest monotonność?

 

Ale jaka monotonnośc?? widziałeś wcześniej ten model u innego producenta. Jest ich kilkanaście wersji??

 

To, że niemieckie z 2wś?? A co w tym dziwnego, robią pieniądze na tym co potrafią najlepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie takiego to nie, ale widać przy tym że Dragon zaczyna kolejną fazę wszystkich wersji jednej rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dokładnie takiego to nie, ale widać przy tym że Dragon zaczyna kolejną fazę wszystkich wersji jednej rzeczy.

 

Ale przynajmniej zamiast tłuc po raz enty kolejną wersję Panzer IV daje coś nowego. I bardzo ciekawego. Nawet nie wiedziałem, że Niemcy mieli tak zaawansowane projekty amfibijne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.