Jump to content

Pancerna Rezerwa Uderzeniowa - Festung Posen - Pz. IV H


Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dlaczego te gąski są takie drogie

 

To stwierdzenie, czy pytanie? Jeśli pytanie, to dlaczego nie ma zapytajnika? Jeśli stwierdzenie, to dlaczego zaczynasz zdanie od "dlaczego"?

 

Poza tym co to znaczy drogie? Drogie byłyby wtedy, gdyby ich jakość nie odpowiadała cenie, a jakości są wyśmienitej. I to jest powodem ich ceny.

 

Damianie, dlaczego kupiłeś te gąsienice, a nie te z zębami antypoślizgowymi? Wzorujesz się na jakimś konkretnym pojeździe? To oczywiście nie błąd, ale mimo wszystko chyba bardziej powszechne w 45 były te z zębami...

 

Powodzenia dalej! Zwłaszcza z wnętrzem

Link to post
Share on other sites

Hej.

Dzięki za wsparcie.

Radku wzoruje się na pojeździe z pierwszego postu. Dyskutowałem już na ten temat. Niestety nie możliwe jest jednoznaczne stwierdzenie, czy te z pełnym zębem (bo chyba oto Ci chodzi?) czy też te które tutaj przedstawiłem. Wydaje mi się, że i ATL-04 i ATL-05 byłyby ok. Wybrałem te ponieważ w tak gorączkowym sprowadzeniu pojazdów do obrony Festung Posen mogło być różnie. Dzięki za opinie.

Link to post
Share on other sites
te z pełnym zębem (bo chyba oto Ci chodzi?)

 

Chodzi mi o takie:

5818ef032619078b.jpg

d7f75ad278ee5f90med.jpg0

 

W tym temacie oznaczone jako nr IV.

http://www.fmr.net.pl/forum/viewtopic.php?t=1213

 

Zdjęcia pochodzą ze wskazanego tematu, którego autorem jest Krzysiek "Vis13".

 

Ale tak jak mówisz, nie da się jednoznacznie stwierdzić.

Wnętrze wygląda bardzo sympatycznie!

 

pozdrowienia

Link to post
Share on other sites
moge sie dowiedziec ile kosztowało cie wnetrze do tego modelu i gdzie je kupiłes?

Hej.

Ciężko mi powiedzieć ile kosztowało, bo kupowałem razem z innymi zestawami na allegro. Koło 250zł chyba.

Poszukaj w sklepie Martola:

http://www.martola.com.pl/

lub na allegro. Ostatnio widziałem przedział silnikowy na allegro za 39zł+ wysyłka.

Można kupić także zestaw Verlinden'a. Nie miałem go w rękach ale podobno ciut gorszy od CMK lecz tańszy.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam.

Ciut do przodu. Na zdjęciach wygląda dość dobrze, ale na żywo, na niektórych powierzchniach, zrobił się lekki grysik. Teraz wiem, żeby płaskie powierzchnie żywicy przed przyklejeniem/malowaniem podkładu przejechać papierem ściernym o małej gradacji.

Właściwie to już mam całe te wnętrze wanny wstępnie pomalowane. Został jeszcze do pomalowania wizjer kierowcy, gdzie musiałem dorobić uchwyty zamykające/otwierające osłone wizjera.

Musze także zakończyć malowanie wizjerów bocznych.

Dorobiłem także te cieńkie blachy podtrzymujące właz nad chłodnicą.

Potem lakier bezbarwny i na to farby olejne. Po lakierowaniu dokończe także silnik.

 

49.jpg

51.jpg

50.jpg

52.jpg

Musze ją jeszcze poprawić ;o) :

53.jpg

 

Na drugiem planie jeden z wizjerów bocznych (nie gotowy).

54.jpg

Komenatrze mile widziane.

Link to post
Share on other sites

Hej Tomku.

Nie wiem na 100% ale gdzieś widziałem niebieskie tylko za cholere nie moge znaleźć. Na pewno mam zdjęcie z niebieskim szkłem celowanika. Z tego co obiło mi sie o uszy to były zielone, niebieskie, a zdarzały się żółte.

Link to post
Share on other sites

Witam.

Wnętrze przed:

55.jpg

 

Wnętrze po:

57.jpg

56-4.jpg

 

Średnio mi się to podoba na tym etapie.

Ostre przejścia między ciemnym brudem, a kamuflażem zostały w dużym stopniu wyeliminowane. To jest wstępnie przepłukane... teraz przyjdzie na to farba olejna, a na koniec pigment. Szczególnie podłoga będzie usyfiona. Na razie wypaciałem tylko wanne (przedział bojowy i kierowcy).

Link to post
Share on other sites

Fajnie to wygląda wnętrze jak żywe .

Osobiście jeśli miał bym robić model z wnętrzem znowu , to chyba tylko z przezroczystym kadłubem lub iny sposób żeby to wyeksponować bo zabudowany na półce to i tak tego nie widać .

Link to post
Share on other sites
Fajnie to wygląda wnętrze jak żywe .

Osobiście jeśli miał bym robić model z wnętrzem znowu , to chyba tylko z przezroczystym kadłubem lub iny sposób żeby to wyeksponować bo zabudowany na półce to i tak tego nie widać .

 

Dzięki.

Przezroczysty kadłub to nie najlepsze rozwiązanie. To już lepiej jakoś powycinać kadłub lub zrobić zdejmowalny.

 

Idąc dalej...

Obić może raz machnąłem za dużo.

Teraz wygląda to tak:

61.jpg

 

Dokleiłem reszte elementów przedziału.

Poszły olejne brązy. Podłoga jeszcze do przejechania metalicznym.

Teraz ciut bardziej mi się to podoba.

 

Na koniec silniczek. Jeszcze musze poprawić te kolektory wylotowe bo wyszło za rdzawo.

 

58.jpg

59.jpg

60.jpg

Link to post
Share on other sites

Hej.

Silnik malowany czarna + troszke metalizera, następnie przecierka metalizerami ModelMastera, następnie płukanki z czarnego i brązów.

Kolektory to tak: na pomalowany wstępnie kolektor (czarna + troszke metalizera) nałożyłem farbe w kolorze mini, później lekko rdzawy pigment, później płukanki z brązów, czarnego i rozwodnionych suchych pastelii.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam po długiej przerwie.

Dzięki za komentarze.

 

Dodałem ciut pigmentu do wanny i dorobiłem drugi pasek. Powolutku zamykam wnętrze...

68.jpg

69.jpg

Dodam jeszcze na silnik nieco metalowych odcieni.

Link to post
Share on other sites

Dzięki gajur.

Podłączyłem spawy. O ile ten łączący płyte nadtransmisyjną z wanną ujdzie, to te boczne są już kiepskie. Zastosowałem taśme maskującą, ale i tak nie wyszły odpowiedniej szerokości.

Potrzebowałbym bardziej płaskich o małej szerokości. Chyba zrobie od nowa.

Mógłbym jeszcze spróbować wyciąć paski polisterynu z najcieńszej płyty, wkelić, a następnie nitro/klej i podziubać.

Co o tym myślicie?

71.jpg

70.jpg

Radiostacja wklejona:

72.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.