Jump to content
Gościu

Fahrgestell Panzer IV Trumpeter

Recommended Posts

Witam.

 

Model z poprzedniej relacji mozolnie prawie zbudowałem, więc należałoby coś innego sknocić.

 

Model trumpka:

ResizeofDSCF4291.jpg

ResizeofDSCF4293.jpg

ResizeofDSCF4294.jpg

 

Dłubnąłłem nieco, i na razie suchopasowalnie jest tak:

ResizeofDSCF4306.jpg

ResizeofDSCF4305.jpg

ResizeofDSCF4304.jpg

 

Dragon toto nie jest, ale damy radę.

 

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że to będzie to cudo.

 

Tr_00362.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawie, pudełkowe to F ma być...ale z kronik to raczej na czujk idą...bo niewiele widać.

Karl czas jakis stał na szynach w okolicach Woli/Prószkowa...bezczynny, bo zapomnieli amunicji dociągnąć.Po ingerencji Guderiana ta sie znalazła.

Niesamowita pożoga.....pokazuja Sztukasy, czy inne lotki...krów, czy właśnie pocisków z dział kolejowych nie....a szkoda.Ciarki po plecach lecą !

Mój byc ma.dla Karła ZIU z parku Sowińskiego, rok 44,ładowanie amunicji dla ostrzału Warszawy...Sama detonacja, możcie wierzyć, trawa siada:]

Aż serce sie kraja.

 

no cóż, historia.

 

 

p.s. mam w kronice ostrzał z flaka budynku 9 piętrowego, to nie są wybuchy jak z petard chińskich. Smuga idzie na 1.5 piętra blokowego.4 lufowe, jedna seria....nie można określić.

 

no nic.

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem cuś- z 1942 , co prawda - ale co działo kolejowe to działo kolejowe, może ci się Gościu spodoba..jeśli jeszcze tego nie widziałeś, rzecz jasna.

W ogóle dziś jakieś znaleziska mi się trafiają, np. Sturmtiger w Powstaniu. Kurde, ten pocisk robi potworne wrażenie!

http://www.youtube.com/watch?v=Yb-oXaaWqXk&feature=channel_page

 

A tak w ogóle to chciałem spytać, co dosłownie oznacza nazwa tej ładowarki - te fahrgestell, bo z niemieckiego tom słabiutki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejne mozolne lepienie tego i owego, model niewyczyszczony, a góra sie "robi"

ResizeofDSCF4360.jpg

ResizeofDSCF4358.jpg

ResizeofDSCF4356.jpg

ResizeofDSCF4355.jpg

ResizeofDSCF4354.jpg

 

W tłumaczeniu podwozie, na podwoziu...coś w ten deseń.Ja także z niem.noga jestem.

 

 

A nad modelem ślęczę dalej.

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tak w ogóle to chciałem spytać, co dosłownie oznacza nazwa tej ładowarki - te fahrgestell, bo z niemieckiego tom słabiutki?

 

Fahrgestell to dosłownie i konkretnie podwozie. Nazwa całego modelu to "podwozie czołgu IV w wersji D/E" co jest trochę bez sensu, brakuje tam słowa pojazd amunicyjny (Munitionsschlepper albo Nachschubfahrzeug). Chińczycy z Trumpka mają jednak ogólnie problem z językami europejskimi, nie tylko z niemieckim. Np. angielski opis KW-2 na pudełku jest nie do rozszyfrowania. Poszczególne słowa są na pewno angielskie, są one jednak tak zestawione ze sobą, że całość absolutnie nie ma sensu

 

Tak czy owak, model wygląda dość ciekawie. Te pociski robią wrażenie, fajnie byłoby postawić obok tego pojazdu figuranta lub paru, żeby w pełni oddać rozmiary tej amunicji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kein Problem Kolege! Ich stelle mich gerne zur Verfuegung!

 

Dobra, już się nie wydurniam. Powodzenia w budowie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa całego modelu to "podwozie czołgu IV w wersji D/E"

To akurat eFka jest, ale mniejsza o to, masz całkowitą rację.

Ja po protu pozostawiłem "tytułem" podwozie PZ IV, bo muinition etc. dla tak potęznych pocisków...jest dość proste w swej formie, co dalej nie zmienia faktu że munition być powinno....się rozwnioskowałem.

 

W modelu mocno ciężko rodzonym, pozbyłem sie wiekszosci farfocli i naddatków, niewszystkich, ale model cały czas warsztatuje, wiec co dojrzę (jak juz sie uda) migiem traktuję pilniczkiem i papierem ściernym.

Wyeliminowałem szwy na pociskach, i zalepiam szpary, szparki i niedolewki....jak to w trumpku.

 

"Wkacje z modelem w tle 2.0"

ResizeofDSCF4461.jpg

I tła mocno wczasowe....:

ResizeofDSCF4472.jpg

ResizeofDSCF4469.jpg

ResizeofDSCF4468.jpg

ResizeofDSCF4467.jpg

ResizeofDSCF4466.jpg

ResizeofDSCF4465.jpg

 

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skąd masz taki ładny metalowy pocisk??

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK jest piekny! Zacznij teraz najlepsze-MALOWANIE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

marioba, jeszcze poszcze malarsko...około 10 dni od dziś, niemniej w modelu trzeba będzie nieco powrzucać duperszwanców - ale to juz kosmetyka.

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robi wrażenie ;) Mazurskie powietrze Ci służy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypadałoby zakończyć i ten model...skoro zacząłem.

Dokleiłem to i tamto, pomęczyłem się nieco z olinowaniem dźwigu, którego to sznurek zestawowy nadawałby sie do innego działu, jako cuma jakiegoś okrętu.

Nie mogłem okiełznać pocisku, co dyndał sobie...ale jak galeria bedzie, to wyczekam do jego niewahadełkowania, teraz jest warsztat.

Więc mam:

ResizeofDSCF4984.jpg

ResizeofDSCF4986.jpg

ResizeofDSCF4987.jpg

ResizeofDSCF4989.jpg

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dali i takie i takie.Plastiki sa całkiem do przyjęcia. Bracia, bądź siostry starych dragonów.

W ramkach, trzeba wycinać po sztuce.

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej uważaj z tym pociskiem, bo jakieś żyły wodne znajdziesz ;).

 

Ładnie to wygląda. Ale strzeladło by się do tego przydało .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rafale, zacznij wreszcie kleić samoloty (a właśnie, Bf-109 czeka ) bo tak to nic sensownego oprócz ":wow:" nie mogę napisać...

 

pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

 

Obstukałem, chciałem go utytłać....pojeździłem akrylami łolecho.

Teraz pomaluję mu te wszystkie dodatki w postaci trzonków, zapasów i spróbuję pofiltrować, zobaczymy co będzie.

ResizeofDSCF5001.jpg

ResizeofDSCF5004.jpg

ResizeofDSCF5003.jpg

Czeka mnie masa dosmarowywania...co wcale mi sie nie widzi...pracochłonne toto.

 

p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale fajnie ufajdany. A będzie jeszcze bardziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.