Skocz do zawartości

T34/85 - Dragon 1:72


R_Mazzi

Rekomendowane odpowiedzi

Męczenie T34/76 dobiega powoli końca czas pomyśleć o czymś nowym.

Wybrałem dla niego młodszego brata. Mam małą zagwozdkę... Kartkując biblię Magnuskiego rzuciły mnie się na oczy takie dwa zdjęcia:

 

P6160012_resize.jpg

 

P6160013_resize.jpg

 

Nie znam się specjalnie na tetach (tzn wiem, że rodzajów wież było jak burków, przynajmniej cztery i na moje oko wieże tych maszyn są różne... Mam rację czy nie? W podpisach stoi jak byk, że są z tej samej fabryki, numery seryjne dość zbliżone do siebie? Więc jak? Pomożecie Towarzysze rozwiać moje wątpliwości?

 

na mój gust do model dragona pasowałby idealnie do teciaka z pierwszej foty:

P6160015_resize.jpg

 

czy wieża z modelu UM to ten sam typ co Dragon tylko lekko uproszczony (bez wcięć z boków) czy jakiś inny?

P6160016_resize.jpg

 

A może te czołgi na zdjęciach sa mimo moich zwidów takie same???

Wolałbym w sumie modelować ten drugi...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Mały update

 

Na razie zamknąłem kadłub, pozbawiłem go błotników i tych listew przy górnych krawędziach (chyba mających chronić pierścien wieży). Trzeba będzie jeszcze poszlifować....

 

Wygląda to tak:

01_01.jpg

01_02.jpg

01_03.jpg

 

W sumie nie ma specjalnie nic do oglądania no ale żeby nie było, że nic nie robię a i może ktoś ma w archiwum jakąś lepszą fotę wozu który robię czy też innego polskiego teta (w wersji wyścigowej znaczy się bez zbiorników i innych bambetli

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam w planach robienie teciaka tylko tylko nie wiem z którego zestawu

 

Kup sobie UM - owskiego. Fajne gąsienice, koła, kilka wersji produkują, więc jest do wyboru, siatka z blaszki i dwa razy tańszy niż dragon i revell. Oczywiście mówię tu o skali 1:72.