sirhan Napisano 11 Kwietnia 2010 Share Napisano 11 Kwietnia 2010 Pudło: Instrukcja: Ramki: Blaszka: Oraz kalkomania: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacektul Napisano 3 Października 2010 Share Napisano 3 Października 2010 Witam Rok temu kupiłem ten zestaw. Nowy, fabrycznie zapakowany i zafoliowany. Po otwarciu okazało się, że w środku jest komplet dwóch takich samych ramek - w sumie mam czterech spacerujących w lekkich mundurach w zamian za to brak jest chłopaków w płaszczach. 13 grudnia 2009 napisałem do Dragona na stronie DRAGON CARE z prośbą o pomoc - wymianę pomylonej ramki na właściwą albo jakieś wyjaśnienie co zrobić skoro to oni pomylili ramki pakując pudełko. Już 17 czerwca 2010 (sic!) otrzymałem ostateczną odpowiedź: Dear Sir, We appreciate your continued patience and understanding in this important matter. Since parts available are only limited to quantities for replacement. Your parts requested is out-of-stock. It is a timely matter that our manufacturer tried to find the replacement parts for you from elsewhere. We are sorry that we do not inform you any news. Regrettably we are unable to find the parts. We suggest you to other aftermarkets out there who will be more than happy to assist you. Here are a few: www.monkeydepot.com www.ebay.com www.wartoys.com Please stay tuned to the Dragon Models Limited website @ www.dragon-models.com for more updates and surprises -- you won't be disappointed! Thank you for using the DragonCare system! Best regards, Ronald DragonCare Post on Thursday, June 17, 2010 Ogólnie to poczułem się trochę olany i całkowicie spławiony . Ale może taki mają system dbania o klienta w ich Firmie. Ciekawy jestem czy komuś innemu trafił się taki zonk. Pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.