Skocz do zawartości

Subaru Impreza NA POKAZY 1:24


Adexx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

 

Dziś chciałbym ogłosić swój projekt nad modelem Subaru Impreza WRC.

 

pa3v.jpg

 

 

Na wstępie powiem że nie będzie to nadzwyczajny model a nie pospolita rajdówka

 

- Jest to projekt, który ma na celu stworzenie wiernie odwzorowanego modelu. mam na myśli budowę zawieszenia ( przerabianie części zestawu oraz zamianę plastiku na aluminium oraz inne materiały).

- Obrabiane mam na tokarce przez znajomego aluminiowe tarcze hamulcowe ( będą miały jak najbardziej odwzorować oryginalne ceramiki.

- Myślę także nad przerobieniem podwozia lecz to wprowadzę dopiero gdy zaprojektuje je na nowo wzorując się schematami.

- Zainstalowanie wydechu z aluminium złożonego zgodnie z oryginalnością ( Chodzi mi tu o funkcjonalność) gdyż patrząc na to co niektórzy wyczyniają, montują podwójne dojście do tłumika... Ja postaram się uzyskać jak największą zgodność.

- Zbudowanie od podstaw silnika ( jaki to będzie silnik to uzgadniam z kuzynem który jest mechanikiem i wspiera mnie w moich dokonaniach.)( postaram się stworzyć każde możliwe części w miarę dostępnego miejsca i moich możliwości

- Budowa wnętrza od podstaw. Klatka z mosiężnych rurek ze sobą pospawanych ( albo użyję spawania na zimno, zobaczę jak to wyjdzie przy próbach. ), elementy wnętrza, fotele itd. dostaną własną tapicerkę.

- Okabluje wnętrze i silnik.

- Kolor nadwozia będzie ciemny (czarny lub ciemny szary metalic)

- Przednich reflektorów na masce nie zamontuje, model będzie przystosowany tak jak do wyścigów ulicznych.

- Maska na 100% będzie otwierana, co do dzwi postaram się uzyskać dobry efekt

 

(WIĘCEJ INFORMACJI WYJDZIE W PRANIU) Mam tyle pomysłów lecz nie wiem czy wszystkie da się uzyskać.

 

Szacowany czas budowy modelu oceniam na 2 do 5 miesięcy.

 

Mam nadzieję, iż znajdzie się parę osób zainteresowanym moją pracą.(Buduje w tym czasie także model IVECO) lecz w czasie malowania zaczynam budowę Subaru gdyż jest to priorytet i model Postaram się ukazać na zlocie.

 

Poniżej przykładowe fotki z rozpoczęcia pracy.

Zacząłem od wymiany plastikowych odlewów na rurki i druty mosiężne.

 

klnk.jpg

 

ykyu.jpg

 

9b2k.jpg

Na 3 zdjęciu widać, że będzie zamontowana immitancja tłoka amortyzatora, wyrzeźbione i wyprofilowane blokady (obejmy) zamontuje gdy tylko dorobię tłok z cieńszego prętu i spężynę.

 

Oczywiście wytworzenie każdej potrzebnej części zajmie mi kolosalną ilość czasu ale mam nadzieję uzyskać piękny efekt.

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje uzyskiwać pomocne rady i rzetelne komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwości mi nie brak i to moja zaleta. Najbardziej się martwię że niektórych części nie będzie można odwzorować w tej skali. Jedyny plus jakim dysponuje to kuzyn mechanik i to on projekty mi pokazuje i podpowiada co i jak ;)

 

kolejne fotki z pracy nad amortyzatorami tylnymi.

 

b1f8.jpg

 

96ba.jpg

 

końcówka drążka została zamaskowana całkowicie, a obejma wyprofilowana. Wstawiony został także aluminiowy tłok.

 

Teraz pracuję nad sprężynami i pokrywą obejmy. mam zamiar wstawić w podwoziu nadkola więc zastanawiam się jak wyprofilować pokrywę by swobodnie wchodziła pod nadkole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.