Adexx Napisano 27 Czerwca 2013 Share Napisano 27 Czerwca 2013 Witam ponownie. Dziś chciałbym ogłosić swój projekt nad modelem Subaru Impreza WRC. Na wstępie powiem że nie będzie to nadzwyczajny model a nie pospolita rajdówka - Jest to projekt, który ma na celu stworzenie wiernie odwzorowanego modelu. mam na myśli budowę zawieszenia ( przerabianie części zestawu oraz zamianę plastiku na aluminium oraz inne materiały). - Obrabiane mam na tokarce przez znajomego aluminiowe tarcze hamulcowe ( będą miały jak najbardziej odwzorować oryginalne ceramiki. - Myślę także nad przerobieniem podwozia lecz to wprowadzę dopiero gdy zaprojektuje je na nowo wzorując się schematami. - Zainstalowanie wydechu z aluminium złożonego zgodnie z oryginalnością ( Chodzi mi tu o funkcjonalność) gdyż patrząc na to co niektórzy wyczyniają, montują podwójne dojście do tłumika... Ja postaram się uzyskać jak największą zgodność. - Zbudowanie od podstaw silnika ( jaki to będzie silnik to uzgadniam z kuzynem który jest mechanikiem i wspiera mnie w moich dokonaniach.)( postaram się stworzyć każde możliwe części w miarę dostępnego miejsca i moich możliwości - Budowa wnętrza od podstaw. Klatka z mosiężnych rurek ze sobą pospawanych ( albo użyję spawania na zimno, zobaczę jak to wyjdzie przy próbach. ), elementy wnętrza, fotele itd. dostaną własną tapicerkę. - Okabluje wnętrze i silnik. - Kolor nadwozia będzie ciemny (czarny lub ciemny szary metalic) - Przednich reflektorów na masce nie zamontuje, model będzie przystosowany tak jak do wyścigów ulicznych. - Maska na 100% będzie otwierana, co do dzwi postaram się uzyskać dobry efekt (WIĘCEJ INFORMACJI WYJDZIE W PRANIU) Mam tyle pomysłów lecz nie wiem czy wszystkie da się uzyskać. Szacowany czas budowy modelu oceniam na 2 do 5 miesięcy. Mam nadzieję, iż znajdzie się parę osób zainteresowanym moją pracą.(Buduje w tym czasie także model IVECO) lecz w czasie malowania zaczynam budowę Subaru gdyż jest to priorytet i model Postaram się ukazać na zlocie. Poniżej przykładowe fotki z rozpoczęcia pracy. Zacząłem od wymiany plastikowych odlewów na rurki i druty mosiężne. Na 3 zdjęciu widać, że będzie zamontowana immitancja tłoka amortyzatora, wyrzeźbione i wyprofilowane blokady (obejmy) zamontuje gdy tylko dorobię tłok z cieńszego prętu i spężynę. Oczywiście wytworzenie każdej potrzebnej części zajmie mi kolosalną ilość czasu ale mam nadzieję uzyskać piękny efekt. Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje uzyskiwać pomocne rady i rzetelne komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misioptys Napisano 28 Czerwca 2013 Share Napisano 28 Czerwca 2013 Podziwiam pomysl i bede uwaznie sledzil postepy. Oby tylko starczylo Ci cierpliwosci. Powodzenia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adexx Napisano 28 Czerwca 2013 Autor Share Napisano 28 Czerwca 2013 Cierpliwości mi nie brak i to moja zaleta. Najbardziej się martwię że niektórych części nie będzie można odwzorować w tej skali. Jedyny plus jakim dysponuje to kuzyn mechanik i to on projekty mi pokazuje i podpowiada co i jak ;) kolejne fotki z pracy nad amortyzatorami tylnymi. końcówka drążka została zamaskowana całkowicie, a obejma wyprofilowana. Wstawiony został także aluminiowy tłok. Teraz pracuję nad sprężynami i pokrywą obejmy. mam zamiar wstawić w podwoziu nadkola więc zastanawiam się jak wyprofilować pokrywę by swobodnie wchodziła pod nadkole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.