shakal84 Napisano 21 Lutego 2015 Share Napisano 21 Lutego 2015 Witam Ferrari 348 tb mój pierwszy model z blaszkami, (masakra) czym po za CA można kleić blaszki tak aby mieć jeszcze trochę czasu na dopasowanie ? Bo wystarczy mały ruch ręki i blaszka już nie siedzi tak jak ma a odkleić ją już praktycznie nie można. Ktoś ma pomysł jak przyciemnić kolor lusterek ? po pomalowaniu okazały się zbyt jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rucek Napisano 21 Lutego 2015 Share Napisano 21 Lutego 2015 Fajnie Fajnie ale chyba lakier nie wyszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shakal84 Napisano 21 Lutego 2015 Autor Share Napisano 21 Lutego 2015 To fakt lakier spartolony :-/ kiepski podkład to raz a dwa za słabo wyszlifowane. I powstał grysik :_/ Chociaż na żywo aż tak się nie rzuca w oczy, aparat jednak wszystko uwydatnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hemi303 Napisano 21 Lutego 2015 Share Napisano 21 Lutego 2015 O lakierze była już mowa i wszystko jasne. A co z lusterkami? U mnie na zdjęciach wyglądają jakby miały inny odcień. Dałeś tylko bezbarwny na plastyk, czy może na nich lakier usiadł idealnie? Podobają mi się linie podziału. Gratuluję modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shakal84 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Share Napisano 22 Lutego 2015 Cóż na lusterka poszedł inny podkład (jasniejszy) myślałem że nie będzie różnicy... niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 22 Lutego 2015 Share Napisano 22 Lutego 2015 Ja blaszki kleiłem na CA ale w żelu , nie wiązał tak szybko i było trochę czasu na ułożenie blaszaka. Szkoda ,że lakier nie wyszedł. Jak ze składalnością auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shakal84 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Share Napisano 22 Lutego 2015 Składało się fajnie, jedyne problemy były z tylnymi kołami, tzn były za bardzo przesunięte do przodu, trzeba było przerobić otwory w tylnych tarczach hamulcowych, i cofnac je o około 1.5mm w tył, i trochę przypiłować wahacz aby koło równo siedziało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.