Kuba Galicki Napisano 25 Stycznia 2009 Share Napisano 25 Stycznia 2009 Witam ! Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum, chciał bym się przedstawić... Mam na imie Kuba, mieszkam we Wrocławiu, mam 17 lat i jestem uczniem technikum Moje zainteresowania to muzyka ( metal, trash metal, heavy metal, hard rock, rock itp. ), oraz modelarstwo ( szczególnie lotnictwo II WŚ ), którym interesuje się od 7 roku życia Na innych forach możecie mnie spotkać pod nickiem [ACDC] To tyle o mnie, czas na model ! Model przedstawia samolot Majora Georga Bostwicka z 63 Fighter Squadron, 56 Fighter Group - Boxted '45 Co do gwiazd to wiem - naćapane i to ostro Aaaa, jutro skocze na lelewela po matt/pół matt Więcej o modelu znajdziecie tu : http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewforum.php?f=89 (galeria - większe fotki) i tu : http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=37761&start=0 (warsztat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanadam Napisano 25 Stycznia 2009 Share Napisano 25 Stycznia 2009 Witaj, model ekstra Napisz jaką farbą malowałeś spód ... i czy jesteś pewien , ze wnęki podwozia głównego były takie ciemne?? PS. Przedstawiamy się tu: viewforum.php?f=55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Galicki Napisano 25 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 25 Stycznia 2009 Dół to MM stainless steel, a ten kawałek osłony silnika to jakiś tajemniczy metallizer revella Co do podwozia, to wiem że zły kolor dobrałem, ale tak mi się poprostu pomalowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał_Kielce Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Bajeczne to malowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysti2004 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Extra wykonanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...