Skocz do zawartości

1:72 Su-27 Flanker B prod. ICM


paziu1000000

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!!

Jest to mój pierwszy post na tym forum, od razu z debiutem już dawno wykonanego modelu Suchojewa.

 

Modelarstwem zajmuję się już od 10 lat, jednak parałem się wieloma jej dziedzinami. Zacząłem od kolejek, jednak na początku zyskały ono miano zabawki. Na samym początku kariery modele były wykonywane na szybko i na ilość, przez co te pierwsze skończyły w koszu. Od około 5 lat pierwsze skrzypce gra modelarstwo kolejowe, w tym budowa makiety i powiększanie kolekcji o własnej budowy modele jak i gotowe. Również, w mojej karierze miejsce miały modele szybowców (rzutek). Jednakże największy prym wiedzie modelarstwo kolejowe.

 

Ale wracając do tematyki forum. Modele plastikowe zacząłem ponownie sklejać ok. 2lat temu. Pierwszym modelem w tym okresie był w.w. Su-27. Jest on niedopracowany a i dostał już w kość. Gablotka z nim miała niestety twarde lądowanie.

 

Aktualnie powstaje kolejna maszyna i jest nią Junkers Ju-290A 1:72 Revell'a. Ale ten model przedstawię później, jak skończę. Aktualnie czekam na farby do kamuflażu. Na ostatnim zdjęciu jest prezentowany aktualny stan modelu.

 

24605786e9115725m.jpg

1963ce48612e0845m.jpg

ba7bfdb310d80b49m.jpg

fdd063d38ed07e69m.jpg

e59f9e5ea6b1d048m.jpg

0756ce08bc046075m.jpg

 

PS:

Link do mojego dorobku kolejowego:

http://forum.modelarstwo.info/viewtopic.php?f=43&t=1934

PS:2

Szkoda, że nie ma uploadu zdjęć na forum i trzeba bawić się w zewnętrzne serwery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze powiedziawszy nie wiem o co chodzi

Po szybkim podglądzie na google nie znalazłem jakichś faktów które mogłyby świadczyć o moim jakimś ukrytym przekazie, czy coś. Prawdopodobnie lepiej by było jakbym napisał "model Suchoja".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziób zdecydowanie powinieneś poprawić.

 

"modelu Suchojewa"