Jump to content

PUSH-UPEK

Members
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    POMMERN

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki koledzy za komenty.Co do tego mogę dodać to to,że znalazłem te foty w archiwum swoim.Wrzuciłem tak ło żeby tylko puki co czymś wzbogacić galerie .Co do wykonania to w ciągu dekady faktycznie można osiągnąć wielki skok w umiejętności malowania.Zresztą po wykonaniu blisko 300stu figur w samej tylko skali 1;16 efekt jakiś musi być.Chodz niektóre figurki pozostawiały wiele do życzenia jeśli chodzi o ich jakość(ŻEZBE) nie malowało mi się ich z radością.POadrawiam.
  2. He ,he.taką figurke dostałem do zrobienia i taką wykonałem.Nie jest to oryginał także to,że coś krzywe a to ,że grotu niema albo,że strzała krzywa...Miecz też jest pokrzywiony.Walczyłem z prostowaniem w gorącej wodzie żywicy i efekt był żaden.Nie udało mi się tego wyprostować.Ale osoba dla której to robiłem była zadowolona.Zresztą ta strzała wbita to jej pomysł.Mnie nie bardzo widziało się kombinowanie przy tej figurze także jest jak jest i tyle.Mnie też generalnie pewne mankamenty nie pasują ale postanowiłem,że pokarze i można sobie pokomentować.Pozdrawiam.
  3. Leciwy zestaw Verlindena, robiony 10 lat temu.
  4. Zastanawiałem się czy pokazać tą figurkę, bo jest w-g mnie średnia...
  5. Kolego, olejne farby nakładamy przeważnie na położony wcześniej podkład matowy wymalowany akrylem np. pactra,tamiya,gunze Oraz emalje takie jak humbrol .Nie polecam emalij modelmastera oraz revella gdyż zauważyłem,że rozpuszczaja się nawet po wyschnięciu.Olejne farby rozcieńczać przy pomocy terpentyny balsamicznej.Możesz też używać oleju lnianego do rozcieńczania olei ale wtedy robi się połysk.Olejne farby najlepiej w celu przyspieszenia schnięcia spryskać z aerografu matowym lakierem humbrola co pozwala na następny dzień nakładać kolejną warstewkę farb.tak można malować aż do uzyskania zadowa
  6. Zapomniałem dodać jeszcze świetne tez są Van gogh-i.A jaka jest różnica od emalij czy akryli W MALOWANIU??? Napiszę tak ja osobiscie nie nauczyłem SIĘ cieniować akrylami i nie lubię ich do cieniowania .Są u nas artyści co robią to genialnie.A emalje po prostu nie umiałbym nimi cieniować choć to jest wykonalne.Dlatego oleje zapewniają spokojny czas pracy i można dużo rzeczy poprawić i skorygować.DObra jak coś to pytać postaram się dać sensowną odpowiedz.Pozdrawiam.
  7. Cześć.Jak wspominałem gdzieś ja osobiście używam farb winsor&newton.To farby harakteryzójące się odpornością na działanie światła gdyż naturalne pigmenty zastąpiono syntetycznymi odpowiednikami.Polecam, choć cena za tubkę (37ml)wynosi ponad 20zeta.A niektóre kolorki chodzą od 30 do 60złociszy.Dobrymi farbami są też Rowneye,RembrantyMajmery.Ja kupuję je w; SKLEP PLASTYCZNY PL.Tam sobie oblukaj co i za ile.Pozdrawiam.
  8. Sprawa co do malowania figur jest taka ;Maluję farbami olejnymi twarze,ręce buty oporządzenie mundury... kamuflaże natomiast maluję już akrylami lub emaljami ale bardziej przypadły mi do gustu akryle vallejo.Oczywiście reguł nie ma ja bardzo lubię malować olejami i w tym kierunku się staram podążać.
  9. Witam. Przegapiłem ostatnie kilka pytań odnośnie modelu i już odpisuję na pytanie jakiego użyłem aerografu .To BADGER model 100gf z małym zbiorniczkiem ale też używam z tym większym zbiornikiem oba grawitacyjne z dyszą fine.Co do niby żółtych pocisków to nie żaden żółty tylko zielone złoto vallejo 795 oro verde.Nie bardzo kminie dlaczego wyszło bardziej żółte może to wina pózniejszego lakieru matowego jaki położyłem na końcu i przekłamania fotograficznego.Co do podstawki to przecierka na podłożu zrobiona olejami technika suchego pędzla.Dzięki za komenty i pozdrawiam.
  10. No tak o skali w tytule zapomniałem.To 1:35.
  11. Twarze maluję olejami tak jak inne jednolite części na przykład umundurowania.FARBKI TO WINSOR & NEWTON.Odporne na zmianę barw spowodowane światłem słonecznym.
  12. Pędzelki a raczej pędzelek to magpol retuszerski z podcętym włosiem tak by było go mało nr 0.
  13. Witam.Technika wykonania kamo na figurkach to nałożenie podkładu olive drab rozjaśniony bielą (tamiya).Następnie idą plamy geometryczne vallejo brąz oraz zieleń i na to nakładam ciemnozielony deszczyk.Te kamo różni się ciut wzorem od typowego spliteru wehrmachtu.Na koniec po zabezpieczeniu matowym lakierem paktra, pokrywam kamo klirem revella z dodaną farbką olive drab modelmastera z domieszką czerni (EMALJE) i po nałożeniu i wyschnięciu zmywam terpentyną by powstały cienie w załębieniach.Technika jest jaka jest efekty oceniacie sami.
  14. Jak w tytule figurki Dragona. Główki oraz oporządzenie wymienione na żywiczne.
  15. Witam i dzięki za pozytywne komenty.Ja jednak dokonam samokrytyki i przyznam się,że nie jestem do końca zadowolony z modelu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.