Jump to content

Bartosz69

Members
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

Personal Information

  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Środek prawie zakończony,drobne poprawki washa, resztę pasów na fotel i jeszcze do zrobienia został drążek sterowy od podstaw.
  2. Postęp prac nad wnętrzem kabiny-boczki i podłoga już w kolorze,ale jeszcze bez washu.
  3. Popracowałem ostatnio nad płatami, poprawione od spodu osłony karabinów oraz wnęki podwozia i na razie na górnym płacie klapki inspekcyjne.
  4. Drobiazgi wnętrza-podłoga i fotel pilota oraz pokrywa górna i zmodyfikowany dziób-w wypraskach nie było żadnych wlotów powietrza.
  5. Dzięki za zainteresowanie i próby odwiedzenia od rozpoczęcia dłubania w tym modelu. Ale klamka zapadła i trzeba się trochę wysilić. Pierwsza fotka z prac nad kadłubem.
  6. Rzeczywiście,koledzy,model po dokładnym sprawdzeniu wymaga dużo zabawy.Trzyma wymiary względem planów,ale jak na swoje lata prosty i z mało ilością detali, owiewka porażka-gruba i mało przejrzysta,kalki do wymiany. Z dodatków mam kompletną tablicę przyrządów z Yahu i kalki ModelMaker. Resztę postaram się wykonać samodzielnie.
  7. Witam.Po przerwie rozpoczynam kolejny zabytkowy projekt w 1/72 Caudron-Renault CR.714 Cyclone polskiej firmy Reflex. Zrobiłem już M.S.406 ,na którym latał Czesław Główczyński i teraz drugi jego samolot z Francji. Będzie dużo pracy. Zobaczymy co z tego wyjdzie .
  8. Położyłem sido i kalki,potem rozpocząłem brudzenie.Tak to wyszło. cdn.
  9. Samolot poskładany i pomalowany sido jako podkład pod kalki.Niestety nieobecność w lipcu przerywa dalsze prace nad wykończeniem Lavohkina, ale po powrocie obiecuję, że szybko zabiorę się do pracy i dokończę mój projekt. cdn.
  10. Kibicuję ,też się za Karasia zabieram po skończeniu aktualnego projektu
  11. Rozpocząłem malowanie mojej maszyny.Pierwszy pomalowany został ogon w biało-czerwone pasy,potem spód.Pierwsze mój wybór padł na kolor nr 323 Light blue od Mr.Color,ale po pierwszym położeniu wydawał mi się za intensywny.Poszperałem w internecie i używany przez rosjan jasno niebieski to FS 25446 był jaśniejszy od mojego.Najbardziej odpowiedni,zbliżony kolor to XF23 od Tamiya lub także od Mr.Color ale H67. Wybrałem ten ostatni.Powierzchnie górne kolor szary H317.Panele blachy za silnikiem pomalowałem metalizerem i wycieniowałem nadając efekt okopceń. Na razie wygląda to tak: cdn.
  12. Model pomalowany podkładem z zamontowanymi statecznikami poziomymi i owiewką.Przygotowany do malowania.
  13. Rzeczywiście kolego Kopernik spasowanie skrzydeł z kadłubem wymagało korekcji.Po przyłożeniu na sucho poziom skrzydeł był wyżej niż blachy łączące z kadłubem.Podkleiłem od wewnętrznej strony dolnego płata małe kliny a potem ścierałem i dopasowywałem kadłub.Sama powierzchnia styku skrzydeł z kadłubem była OK,tylko małe nadlewki i po złożeniu w całość nie pakowałem tam szpachli tylko klej.Ale ogólnie nie uważam, żeby to była uciążliwa praca po zabawach z moim przedostatnim projektem tj. P-40.
  14. Pomalowałem wnęki i połączyłem kadłub ze skrzydłami.Trochę szpachli poszło na powierzchnię natarcia przy kadłubie i model wygląda to teraz tak: cdn.
  15. Zakończony etap waloryzacji komór podwozia i spasowanie na sucho. Teraz czas na malowanie wnęk a potem łączenia kadłuba ze skrzydłami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.