Jump to content

BOMI21

Members
  • Content Count

    644
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

Personal Information

  • Location
    Wrocław/Opole

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po tylu latach wątek nadal cieszy się popularnością i odwiedzinami, a sam model jest na sprzedaż. Zainteresowanych zapraszam na PW.
  2. Udało się dogadać z tym sprzedającym i zakupić pożądany model. Dziękuję Ci bardzo kolego Grzes za pomoc! Za bliżej nieokreślony czas pojawi się na forum SBLim w kamuflażu ? Wątek do zamknięcia!
  3. Ależ oczywiście, każdy ma swój styl i wizję. Ja lubię rzeczy czyste i nowe - stąd tak wyglądają moje modele. Staram się jednak dobierać modele tak aby mój styl działał z nimi dobrze. Dziękuję. Moim skromnym zdaniem kolory wyszły idealnie, przynajmniej w odniesieniu do zdjęcia referencyjnego, do którego dobierałem zdjęcia. Jasnoniebieski C74 100% Piaskowy C44/C308 50%/50% Zielony C130/C66/C308 33%/33%/33% Podkład to szary Surfacer 1500
  4. Dokładnie tak, nie ma ich nigdzie. Jedynie na ebay lub w Azji. Sytuacja się tyczy tylko wersji UTI.
  5. Wybornie, napisałem do sprzedajego, może będzie go jeszcze miał. Dziękuję Ci za pomoc! W razie czego ogłoszenie jest aktualne, usunę je dopiero jak coś uda się kupić.
  6. Tak jak w tytule, kupię MiG-15 UTI Eduarda. Może być zarówno profipack jak i weekend.
  7. To jest bardzo ciekawa kwestia i zależy od okresu i źródła - ja słyszałem nie raz że maszyny były naprawdę czyste i zadbane. Natomiast czy istniej lepszy dowód na twierdzenie niż zdjęcie?
  8. Bardzo dziękuję za Wasze opinie, cieszę się że model się podoba. Malowanie jest typowe dla moich modeli, jest czysto, starannie i bez brudzenia. Sprzęt o który ktoś dba . Co do zdjęć Są takie specjalnie, chciałem aby skupiały się na genialnej sylwetce tego sprzętu i jego malowaniu które naprawdę mi się podoba. Jednocześnie nie pokazując wszystkiego nie ukryłem przed wami nic wartego uwagi - to w istocie bardzo mały model, sklejony dla własnej satysfakcji i bez żadnych znaczących i wyrafinowanych technik i zabiegów. Nie ma w nim nic ciekawego poza to co widać na głównych zdjęcia
  9. A witam, trochę mnie tutaj nie było. Przeglądałem sobie leniwie giełdę na Facebooku kiedy zobaczyłem że ktoś sprzedaje Mi-24W ze Zvezdy. W dodatku z pełnym zestawem dodatków i w fajnej cenie. I w moim mieście ? . Decyzja była szybka, wiadomość do sprzedającego, zapakowałem się w samochód i po pół godziny miałem już pudełko w ręku. To dobry start, miałem tylko model i dodatki, bez absolutnie żadnych narzędzi ani chemii modelarskiej, ale miałem model Mi-24 - a to własnie ten śmigłowiec był moim pierwszym modelem jakieś 15 lat temu. Co prawda wtedy była to wersja A z inną kabiną, ale to był
  10. Przymierzam się do tematu Su-7 BKŁ w skali 1:72. Modelsvit nie ma takiej wersji w ofercie, ale jest BMK, która na pierwszy rzut oka jest możliwie bliska, ze względu na obecność ogona z zasobnikiem na spadochrony hamujące. Z różnic o których wiem brakuje jeszcze płóz przy goleniach podwozia głównego. Wydaje mi się też że skrzydła są wzmocnione przy wnękach podwozia. Jakie są jeszcze różnice które należy wziąć pod uwagę? Czy w zasadzie możliwe jest przerobienie BMK na BKŁ? Dziękuję za pomoc!
  11. Na sprzedaż mam częściowo rozpoczęty model F2F-1 w kali 1:48 Attack Squadron - Model jest kompletny, brakuje części numer 12 - drążek sterowniczy. Banalnie prosty do dorobienia, w zasadzie jest to kawałek wygiętej rurki. - Główne części płatowca zostały oczyszczone z kostek - Powierzchnie sterowe odcięte od stateczników poziomych i pionowego - Z arkusza blaszek została wycięta tablica przyrządów, ale została podkejona taśmą i umieszczona z powrotem na arkuszu. Z racji tego że ciężko mi wycenić ten model, ale zalega mi i się kurzy, cena jest do negocjacji - 180zł z wysyłką. Mode
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.