Akahoshi Napisano 9 Marca 2010 Share Napisano 9 Marca 2010 Ja bym na początek radził wrzucić tutaj zdjęcia, a nie linki do nich. Prócz tego polecił bym też zmienić serwis hostujący te zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek315 Napisano 9 Marca 2010 Share Napisano 9 Marca 2010 Witam. Bardzo cieszę się, że wykonujesz mój ulubiony pojazd z II wojny światowej. Sam mam takie 2 za sobą, a 3 jeszcze nie skończony. To tak, jedna beczka nie jest dobrze wyszlifowana. Silnik też nie wygląda za dobrze, ale sam wiem jakie wypraski silnika daje Italka. Fotki są źle wklejone na forum. Mógłbyś zrobić fotkę dołu pojazdu, jestem ciekaw jak Ci wyszedł. Ogólnie jest dobrze, małe poprawki, a wyjdzie cudeńko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erolek Napisano 9 Marca 2010 Share Napisano 9 Marca 2010 O ile pamiętam, to we wszystkich jeepach, z którymi miałem dotychczas do czynienia (zarówno Ford jak i Willys) - kierownica jest oliwkowa. O ton jaśniejsza, niż blacha, za to gałki na końcach wajchy biegów i reduktora powinny być czarne. Pozdrawiam Eryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek315 Napisano 14 Marca 2010 Share Napisano 14 Marca 2010 Model ładnie pomalowany. Mam pytanko, jakimi farbami malujesz? Co do silnika, dobrze będzie jak pomalujesz go na czarno, a później przetrzesz odpowiednim Metalizerem. Na resorach widać nie usunięte ślady po łączeniach form. Ogólnie model i wykonanie idzie w dobrym kierunku. No i mogłeś się skusić o zrobienie schowków pod tylnymi blotnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.