dzidexus Napisano 1 Sierpnia 2010 Share Napisano 1 Sierpnia 2010 Witam wszystkich milosnikow. Jestem amatorem w sklejaniu modeli dopiero zaczynam mam zamiar zabrac sie za 1 moja samodzielna prace ale potrzebuje malej pomocy. Mianowicie chodzi o to z czego najlepiej jest wykonac podstawe dioramy makiete bo slyszalem ze ze styropianu i nie wiem czy zaufac styropianowi to moja 1 praca i nie chce jej zepsuc jezeli mozecie to pomozcie jaki material uzyc co bedzie najlepsze jezeli ktos ma jakiekolwiek rady na temat tego jak to zaczac zeby tego nie zepsuc to prosze o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wol1 Napisano 1 Sierpnia 2010 Share Napisano 1 Sierpnia 2010 Zacząłem moją pierwszą dioramę wczoraj wykonałem ją ze styropianu. Wzoruje się na tym poradniku. http://www.model-klub.pl/articles.php?article_id=3 ale możesz zrobić jeszcze tak http://figurki.org/techniki-modelarskie/dioramy/1091-tworzenie-podsoia jak by co narazie moja diorama wygląda fatalnie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidexus Napisano 1 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 1 Sierpnia 2010 ooo spoko dziekuje ci bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlachcik1 Napisano 1 Sierpnia 2010 Share Napisano 1 Sierpnia 2010 dzidexus skoro dopiero zaczynasz to nie baw się jakieś podstawki czy tym bardziej dioramy, wpierw dojdź do wprawy z samymi modelami, na dioramki, makiety przyjdzie czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...