Skocz do zawartości

pierwsza diorama

dzidexus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich milosnikow. Jestem amatorem w sklejaniu modeli dopiero zaczynam mam zamiar zabrac sie za 1 moja samodzielna prace ale potrzebuje malej pomocy. Mianowicie chodzi o to z czego najlepiej jest wykonac podstawe dioramy makiete bo slyszalem ze ze styropianu i nie wiem czy zaufac styropianowi to moja 1 praca i nie chce jej zepsuc jezeli mozecie to pomozcie jaki material uzyc co bedzie najlepsze jezeli ktos ma jakiekolwiek rady na temat tego jak to zaczac zeby tego nie zepsuc to prosze o rady

Zacząłem moją pierwszą dioramę wczoraj wykonałem ją ze styropianu.

Wzoruje się na tym poradniku.

http://www.model-klub.pl/articles.php?article_id=3

ale możesz zrobić jeszcze tak

http://figurki.org/techniki-modelarskie/dioramy/1091-tworzenie-podsoia

jak by co narazie moja diorama wygląda fatalnie

Pozdro

dzidexus skoro dopiero zaczynasz to nie baw się jakieś podstawki czy tym bardziej dioramy, wpierw dojdź do wprawy z samymi modelami, na dioramki, makiety przyjdzie czas...

dzidexus skoro dopiero zaczynasz to nie baw się jakieś podstawki czy tym bardziej dioramy, wpierw dojdź do wprawy z samymi modelami, na dioramki, makiety przyjdzie czas...

No chyba że może jakaś prosta, kawałek drogi, płotek, ale z rozbudowanymi dioramami to lepiej sobie odpuścić, jeżeli dopiero zaczynasz będzie to naprawdę trudne i raczej nie będziesz zadowolony z efektu

moze i masz racje moze i powinienem sprobowac czegos innego. a jakimi modelami najlepiej zaczynac samoloty?? czolgi??? bo ja np strasznie zajaralem sie samymi figurkami no ale jak masz juz robic jakies figurki to lepiej zeby juz cos z nimi sie dzialo zeby na czyms stali. ale z drugiej strony jezeli cos takiego jest duzo trudniejsze od jakiegos pojazdu czy samolotu to tez nie chce sie zrazic w ten sposob do klejenia co mam nadzieje nigdy nie nastapi wiec moze sprobowac na poczatek czegos innego??