Dolus Napisano 9 Września 2010 Share Napisano 9 Września 2010 Witam serdecznie. Zacząłem sklejać ten model przed moimi wakacjami. Także dopiero teraz ruszam na poważnie. Ponieważ jestem amatorem będę mieć do was na pewno wiele pytań Nigdy nie sklejałem pojazdów cywilnych i skala tego przedsięwzięcia trochę mnie przeraza ;) Juz "za chwilę" kolejne fotki i pierwsze pytania. P.S. Chciałem bardzo podziękować przemekgksw3 za porady malarskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dolus Napisano 9 Września 2010 Autor Share Napisano 9 Września 2010 Pierwsza warstwa podkładu położona. I mam pierwsze pytanie Na zdjęciach w przybliżeniu widać ta "skorka" Prawie wszędzie model jest grubo do poprawy i obróbki. Czy Trzeba dokładnie wszystko zeszlifować na mokro papierem 2000 ? To obowiązek przed położeniem pierwszej warstwy farby ? Na masce i dachu sa miejsca prawie całkowicie bez podkładu ;/ A jak szlifować trudno dostępne miejsca ? Prosze o porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekgksw3 Napisano 9 Września 2010 Share Napisano 9 Września 2010 Czy Trzeba dokładnie wszystko zeszlifować na mokro papierem 2000 ? To obowiązek przed położeniem pierwszej warstwy farby ? Właściwie to na zdjęciach nie wygląda to jakoś tragicznie No ale skoro tak mówisz to wierze na słowo, przeszlifowanie na pewno byłoby wskazane. W trudno dostępne miejsca spróbuj dotrzeć, mniejszym kawałkiem papieru, złożonym na pół wtedy masz naprawdę wąską powierzchnie ścierna. A tak w ogóle to dziękuje za podziękowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...