ddzkm Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Zgodnie z obietnicą wrzucam galerię z postępów prac nad drugim moim modelem - tym razem jest to Boeing 737-200 Airfix-a Model jest dość znany, więc nie będę wrzucał zdjęć samej zawartości pudełka - dodaję za to zdjęcia aktualnego stanu prac: Sklejone skrzydła i kadłub przygotowany do malowania Strasznie dużo zabawy było z dopasowaniem części spodu kadłuba, ale trochę szpachlówki i się udało Oto maszyna, którą będę tworzył - B737-200 #N739PS (źródło: http://airliners.net/) Kalkomanie linii Pacific Southwest Airlines Model (podobnie jak B747) oczekuje obecnie na malowanie aerografem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Nic tylko czekać na malowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddzkm Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Nic tylko czekać na malowanie Ano A tak w ogóle to ciekawostkę znalazłem, bo okazuje się, że moje kalkomanie są produkcji pewnego pana z USA - po wpisaniu jego nick-a do googla znalazłem trochę informacji, o tym co jeszcze można znaleźć w jego ofercie, przede wszystkim to: - http://www.airlinercafe.com/photosearch.php?man=249 Swoją drogą to fajnie by było jeszcze zdobyć kalki PSA do B727 (najlepiej taki zestaw Airfix-a jak Twój KonDi), powstał by ciekawy zestaw Coś mam ostatnio słabość do amerykańskich przewoźników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Fajna seria, 727, 737, 747 i później dalej Co do 727 Airfix'a to tylko go szukać na aukcjach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddzkm Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 727 to na razie tylko plany, następny będzie zapewne A340, którego mam już zakupionego :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 W jakim malowaniu będzie ? Ja na razie nie mam na takiego miejsca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jędrek Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 fajny temat sobie wybrałeś, będę się przyglądał budowie gdyż ten model podoba mi się i sam pomału rozmyślam nad złożeniem swoich, z zasłyszanej opinii silniki mogą jeszcze sprawić problem przy spasowaniu A tak w ogóle to ciekawostkę znalazłem, bo okazuje się, że moje kalkomanie są produkcji pewnego pana z USA - po wpisaniu jego nick-a do googla znalazłem trochę informacji, o tym co jeszcze można znaleźć w jego ofercie akurat do kalkomanii pointerdog7 mam mieszane uczucia, mam 3 ich zestawy i jak dla mnie są takie mydełkowate tzn. kolory sprawiają wrażenie mało nasyconych, niektóre prawie jak wyblakłe a rysunek nie dość ostry, nie wiem czy będę chciał ryzykować ich nałożenie... ale jeśli ktoś się uprze je kupić to ostatnio można je spotkać na allegro do B727 można znaleźć dużo więcej kalkomanii innych producentów a zdecydowanie lepszej jakości (Nazca decals, F-decal, TwoSix Decals, Flying Colors Decals i in.) pozdrawiam Jędrek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddzkm Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 W jakim malowaniu będzie ? Ja na razie nie mam na takiego miejsca Jeżeli chodzi o A340 to jak zdobędę kalki to Air France, jeśli nie standardowy SAS Co do miejsca - jest on prawie tak wielki jak 747 (...) z zasłyszanej opinii silniki mogą jeszcze sprawić problem przy spasowaniu Moje są w porządku, zresztą niedługo dodam zdjęcia po ich wklejeniu akurat do kalkomanii pointerdog7 mam mieszane uczucia, mam 3 ich zestawy i jak dla mnie są takie mydełkowate tzn. kolory sprawiają wrażenie mało nasyconych, niektóre prawie jak wyblakłe a rysunek nie dość ostry, nie wiem czy będę chciał ryzykować ich nałożenie...ale jeśli ktoś się uprze je kupić to ostatnio można je spotkać na allegro Jak zobaczyłem malowanie PSA to się nawet nie zastanawiałem, czy je wziąć, a cena (13zł + wysyłka) była bardzo zachęcająca. Jedyne moje zmartwienie to ew. wymóg polakierowania kalek przed nałożeniem, nigdy tego nie robiłem i w sumie boję się coś popsuć... Ale poza tym nie mam do tych kalek większych zastrzeżeń, zresztą nawet jak coś pójdzie nie tak to przy malowaniu aerografem nie będzie problemu ze zmianą kolorystyki, np. na oryginalny British Airways Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 jest on prawie tak wielki jak 747 Dla tego nawet nie mam 747 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddzkm Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Mała aktualizacja - maszyna otrzymała silniki i drzwi podwozia przedniego, które będą malowane na identyczny kolor jak dolna połówka kadłuba razem z nim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.