B.A.T.E.K Napisano 1 Lutego 2011 Share Napisano 1 Lutego 2011 Witam wszystkich ponownie. Ruszam z takim oto modelem: nie moglem się powstrzymać i zacząłem kleić: jak na razie tylko taśmą ale musiałem zobaczyć całość sylwetki. Nie wiem czy we wszystkich egzemplarzach tak jest ale mój ma trochę zwichrowany kadłub, ale myślę ze się ładnie sklei:), a tak poza tym model naprawdę świetny. Warsztat będzie powolny ze względu na inne zajęcia ale na pewno ukończony. Teraz pierwsze pytanie o kolor wnętrza, instrukcja pokazuje inaczej a w relacjach kolory rożne wiec czy interior green GUNZE C27 będzie odpowiedni? i bronze green humbrola nr75 do drugiej części kadłuba? a malowanie będzie takie:) viewtopic.php?t=21495&highlight=avenger Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeP Napisano 1 Lutego 2011 Share Napisano 1 Lutego 2011 Jeśli to ma być TBM-1C, a z Twojego linka tak wynika, to kolor wnętrza powinien być jeden. Mniej więcej Interior Green ANA 611. Bronze green (podobno później Dark Dull Green) stosowany była przez Grummana we wczesnych TBF-1C i w TBF-1. Przynajmniej takie informacje można znaleźć tutaj: http://www.ipmsstockholm.org/magazine/2004/05/stuff_eng_interior_colours_us_part3.htm. Trudno to wszystko ustalić ponad wszelką wątpliwość, ale pewne jest, że produkcja licencyjna w Eastern Aircraft różniła się w szczegółach wykończenia od samolotów od Grummana - miała mniej udziwnień charakterystycznych dla tego ostatniego. Jeśli wychylasz klapy do lądowania proponuję pomalować je na biało, nie na zielono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.A.T.E.K Napisano 1 Lutego 2011 Autor Share Napisano 1 Lutego 2011 Jeśli to ma być TBM-1C, a z Twojego linka tak wynika, to kolor wnętrza powinien być jeden. Mniej więcej Interior Green ANA 611... ...Jeśli wychylasz klapy do lądowania proponuję pomalować je na biało, nie na zielono. no to ok jedna informacje już mam tylko czy ten konkretny GUNZE się nada bo jest jak by to powiedzieć mocno "wyrazisty"? Co do klap to właśnie widziałem ze są odwzorowane w plastiku, ale o tym co i jak to będziemy pisać jak zacznę wykonywać skrzydła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeP Napisano 1 Lutego 2011 Share Napisano 1 Lutego 2011 Niby do tego jest dedykowany, ale po FS-ie nie pasuje w przeliczniku. Może trochę go stonuj (przyciemnij) i będzie ok. ANA 611 to FS 34151. Ten wzornikowy też jest dość oczobitny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.A.T.E.K Napisano 2 Lutego 2011 Autor Share Napisano 2 Lutego 2011 kurde nie mam czym przyciemnić, bo tylko tą mam celulozowa. Pomyśle może pomaluje tą dojdzie wash to może samo trochę ściemnieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeP Napisano 2 Lutego 2011 Share Napisano 2 Lutego 2011 Czy tą samą farbą malowałeś kabinę P-40? Jeśli tak to nie rób tego w Avim. To co jest we wnękach podwozia w Mustangu będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.A.T.E.K Napisano 2 Lutego 2011 Autor Share Napisano 2 Lutego 2011 no dokładnie TA sama. czyli jest zbyt jaskrawa. a w mustangu to była mieszanka zielonej i żółtej. wielkie dzięki za rade. myślę ze na weekendzie już coś się zaprezentuje. a komora bombowa? tez taki kolor jak wnętrze kabiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.A.T.E.K Napisano 20 Marca 2011 Autor Share Napisano 20 Marca 2011 Witam Żeby nie było ze nic się nie dzieje, Za mało czasu za dużo obowiązków, ale dzisiaj udało się coś zrobić. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.