Skocz do zawartości

Ferrari Testarossa (eksperyment fotograficzny)

Emilssi

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Wczoraj wieczorem odpoczywalem sobie po pracy (i po wizycie w pracowni modelarskiej ) przed TV. Swiatlo bylo zgaszone, za wyjatkiem malej przyciemnionej lampki nad moja mala (choc wciaz rosnaca) wystawka ukonczonych modeli. Od razu zwrocilem uwage na swietnie wygladajace w tym pol-cieniu Ferrari Testarossa (ciekawe ze nigdy wczesniej nie zwrocilem na to uwagi, chociaz model byl juz wielokrotnie podswietlany w ten sposob). Od razu wpadlem na pomysl urozmaicenia sobie wieczoru sesja fotograficzna Nie jestem zbyt dobrym fotografem... A wlasciwie to nie wiem praktycznie nic o tej sztuce, ani nie posiadam powaznego aparatu, a jedynie maly 10M kieszonkowy (i niezle wysluzony) aparacik.

Ale wracajac do zdjec; poszperalem w szafie i znalazlem dosc dlugi czarny plaszcz. Powiesilem go na kawalku mebla itak zeby swobodnie zwisal na podloge. Ustawilem model i podswietlilem go ta sama przyciemniona lamka ktora oryginalnie podswietlala wystawke. Wiem ze nie jest to mistrzostwo swiata, i zrobienie porzadnych zdjec bedzie wymagalo jeszcze sporo treningu i eksperymentowania z oswietleniem (i byc moze porzadnego sprzetu) ale i tak jestem w miare zadowolony z rezultatu. Najwazniejsze jednak ze bardzo podobalo mi sie to urozmaicenie wieczoru Byc moze dzis wieczorem zafunduje podobna sesje moim pozostalym modelom

SNC16492.jpg

Bardzo ciekawi mnie tez Wasza opinia na ten temat.

Z gory dziekuje za wasze wszelkie komentarze i sugestie

Pozdrawiam

Emil

Wyglada to dosyc ciekawie.Takie zdjecie studyjne jak by dopiero ten model mial w tamtych latach byc sprzedawany.Troche popracoj nad ostroscia najlepsze zdjecia ze statywu.Pojasnisz nie bedzie tego efektu.Tez niejestem fotografem ale troche fotek napstrykalem.

Hej