GanGREEN Napisano 2 Lutego 2012 Share Napisano 2 Lutego 2012 Jako że pogoda zamroziła nieco moją pracę i mam trochę wolnego czasu postanowiłem sprawdzić się w walce z ciężką materią jaką są modele naszych rodzimych producentów.Oto In-box Model mam zamiar wykonać z rodzimymi oznaczeniami.Cóż czas chwycić pilniki oraz skalpele w dłoń i przystąpić do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mieszko988 Napisano 2 Lutego 2012 Share Napisano 2 Lutego 2012 Kolejny ciekawy MIL Powodzenia bede podpatrywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanGREEN Napisano 3 Lutego 2012 Autor Share Napisano 3 Lutego 2012 Pracę rozpocząłem od usuwania śladów po wypychaczach,w tej skali i wielkości modelu,oraz wielkości samych nadlewek pozostawienie tego bez obróbki uniemożliwiłoby wklejenie i tak marnego wnętrza. Wgłębienia po wypychaczach zalałem gęstym cyjanopanem,niestety czas jego schnięcia jest dość długi,i zanim mogłem zabrać się za szlifowanie minęło parę godzin.W tzw międzyczasie skleiłem wirnik główny oraz wnętrze kabiny Z modelem tym miałem już styczność gdy pojawił się na rynku w pudełkach Intech-u.Po tych kilku latach na wypraskach widać już upływ czasu,a także "tuning" form-konkretnie mam na myśli element nr 32,czyli deskę rozdzielczą.Ktoś pozbawił ją dwóch "boczków" zapewne z tego powodu że i tak trzeba było je mocno dopasować/wyciąć w ogóle żeby wyżej wymieniony element pozwolił na wklejenie wnętrza w kadłub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tombie01 Napisano 3 Lutego 2012 Share Napisano 3 Lutego 2012 Bardzo fajny model -mam go również na półce może po zakończeniu konkursu pokaże jakiś warsztat z nim - życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanGREEN Napisano 4 Lutego 2012 Autor Share Napisano 4 Lutego 2012 Czas na wklejenie oszklenia.W zasadzie nie było problemów,tylko musiałem odciąć całkowicie listki przytrzymujące przy szybkach na nosie śmigłowca i wkleić je na styk. Rozpocząłem też malowanie wnętrza zarówno kadłuba jak i "wyposażenia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 4 Lutego 2012 Share Napisano 4 Lutego 2012 Z tego co oglądałem w muzeum w Powsinie ,w Krakowie i na roznych fotach,to wersja URN raczej nie posiadal kanapy tylko równą podłogę,a z lewej strony za pilotem skrzynkę amunicyjną do działka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mate64 Napisano 4 Lutego 2012 Share Napisano 4 Lutego 2012 Z tego co oglądałem w muzeum w Powsinie ,w Krakowie i na roznych fotach,to wersja URN raczej nie posiadal kanapy tylko równą podłogę,a z lewej strony za pilotem skrzynkę amunicyjną do działka... To jest klasa standard. a model jest przebogtaty w wyposażenie dodatkowe GanGREEN, a przednie szybki ci pasowały? u mnie były leciutko za małe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanGREEN Napisano 4 Lutego 2012 Autor Share Napisano 4 Lutego 2012 Z tymi fotelami to nic straconego można zawsze je usunąć.Zdjęć wnętrza tej wersji mało,poza tym postanowiłem jakoś "ożywić" to i tak skromne wnętrze.A przednie szybki fakt dość luźno wchodziły w swoje miejsca,ale po zaaplikowaniu kleju po obwodzie otworów,jak do tej pory nie mają ochoty wypadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanGREEN Napisano 6 Lutego 2012 Autor Share Napisano 6 Lutego 2012 Fotele usunąłem,kadłub sklejony i przyklejona osłona silników,belka ogonowa,oraz przednia szyba-duży horror ale jakoś tam ją wpasowałem.Szczeliny,nierówności,nadlewki ot taki nasz polski standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.