Jump to content

tombie01

Members
  • Content Count

    2,111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Excellent

2 Followers

About tombie01

  • Rank
    Emet Brown
  • Birthday 01/12/1979

Personal Information

  • Location
    Lipowa/k. Żywca
  • Interests
    modelartwo, rajdy samochodowe, filatelistyka
  • Facebook
    https://www.facebook.com/emet.brown.58

Recent Profile Visitors

1,405 profile views
  1. Plany fajne - będę kibicował w budowie ale chciałbym się odnieść do kwestii deski Z flocka faktycznie to nie wyjdzie - tutaj na desce mamy drobny zamsz - widziałem taką deskę wykonaną z użyciem czarnej farby strukturalnej Zero Paints efekt był bardzo zbliżony do tego co na zdjęciu W Banzaiu masz oddzielną zakładkę z różnymi rodzajami karbonu i kevlaru
  2. Gratuluję zarówno modelu jak i warsztatu
  3. fajne wznowienie z Esci - modele ewidentnie kultowy i na pewno dobrze że Italerii go wznowiło Mercedes - Benz 450 SLC
  4. no i jest wreszcie jest miejsce w Polsce gdzie można zaleźć dodatki do Grabatego - tutaj
  5. pozwolicie, że zrobimy mały test dla tych produktów - nakładanie bazy na bazę - krótki odstęp czasowy \\ - na to wszystko lakier 2K
  6. jest to temat do przemyślenia ale to raczej nie w tym watku ale w dziele porad modelarskich może bym zrobił ale trezba by cos przygotować zarówno dla 2K jak i 1K przy okazji porównanie choć tu akurat wydaje mi się istotna byłaby pomoc i doradztwo fotografa - bo ja się zastanawiam jak fachowo zrobić zdjęcia żeby ująć te rówznice - no generalnie coś widać ale jesli oboma lakierami potrafi się naprawdę dobrze pracować to różnice moga być minimalne albo ewidentnie widoczne tylko "na żywca" - pomyślę generalnie dla początkujących polecam lakier 1K i uważam że lepiej zainwestować w niego niż n
  7. Przede wszystkim dużo cierpliwości - łączenia plastiku wykonałem oczywiście klejem Revell Contacta, następnie na zewnątrz uzupełniłem je szpachlą zmieszaną z CA a od śrokdka klejem CA z aktywatorem. Następnie mniejsze ubytki uzupełniałem juz warstwowo samą szpachla - czekając aż wyschnie z reguły długo . Jeśli chodzi o wzmocnienie wiotkiej karoserii to wkleiłem w jednym miejscu roboczo poprzeczkę z polistyrenu - faktycznie - bardzo słuszna uwaga wiotkość karosrii mogła by powodować pęknięcia łączenia na dachu - na nadkolach raczej nie.
  8. kupowany w kraju czy za granicą i a ile jeśli można wiedzieć?
  9. wklejamy skrzela - to na pozór dość pracochłonna operacja i przymiarka przedniej szyby - martwi mnie to, że jest wklejana od zewnątrz, ale cóż taka koncepcja producenta
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.