Jump to content

tombie01

Members
  • Content Count

    2,115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Excellent

2 Followers

About tombie01

  • Rank
    Emet Brown
  • Birthday 01/12/1979

Personal Information

  • Location
    Lipowa/k. Żywca
  • Interests
    modelartwo, rajdy samochodowe, filatelistyka
  • Website
  • Facebook
    https://www.facebook.com/comdrivecars

Recent Profile Visitors

1,754 profile views
  1. no jak na ten dział to powiedziałbym model wyszukany
  2. Jak na drugim model i tak wybrałeś sobie dość trudny temat. Peugeot 205 to akurat zestaw bardzo wymagający poprzez swój jakże niski poziom wykonania materiału bazowego. Ale to tez jedyne na ta chwilę rozwiązanie jeśli sie chce zrobić tą miniaturę . Na pewno potrzeba więcej schludności w wykonaniu ale to przychodzi z czasem ważne aby regularnie sklejać i sie temu zaradzi. popracować musisz również nad powłoką lakierniczą, no i detal skoro wybierasz otwarty model (to jego niebywała zaleta) to trzeba pomyśleć o detalowaniu niektórych elementów - np przewodów w silniku, czy np jakże wymowne sa nie
  3. To tak jak ja - dodatkowo w drugiej połowie marca musiałem stroczyć małą batalię w odzyskiwaniu kasy za hotele
  4. Plany fajne - będę kibicował w budowie ale chciałbym się odnieść do kwestii deski Z flocka faktycznie to nie wyjdzie - tutaj na desce mamy drobny zamsz - widziałem taką deskę wykonaną z użyciem czarnej farby strukturalnej Zero Paints efekt był bardzo zbliżony do tego co na zdjęciu W Banzaiu masz oddzielną zakładkę z różnymi rodzajami karbonu i kevlaru
  5. Gratuluję zarówno modelu jak i warsztatu
  6. fajne wznowienie z Esci - modele ewidentnie kultowy i na pewno dobrze że Italerii go wznowiło Mercedes - Benz 450 SLC
  7. no i jest wreszcie jest miejsce w Polsce gdzie można zaleźć dodatki do Grabatego - tutaj
  8. pozwolicie, że zrobimy mały test dla tych produktów - nakładanie bazy na bazę - krótki odstęp czasowy \\ - na to wszystko lakier 2K
  9. jest to temat do przemyślenia ale to raczej nie w tym watku ale w dziele porad modelarskich może bym zrobił ale trezba by cos przygotować zarówno dla 2K jak i 1K przy okazji porównanie choć tu akurat wydaje mi się istotna byłaby pomoc i doradztwo fotografa - bo ja się zastanawiam jak fachowo zrobić zdjęcia żeby ująć te rówznice - no generalnie coś widać ale jesli oboma lakierami potrafi się naprawdę dobrze pracować to różnice moga być minimalne albo ewidentnie widoczne tylko "na żywca" - pomyślę generalnie dla początkujących polecam lakier 1K i uważam że lepiej zainwestować w niego niż n
  10. Przede wszystkim dużo cierpliwości - łączenia plastiku wykonałem oczywiście klejem Revell Contacta, następnie na zewnątrz uzupełniłem je szpachlą zmieszaną z CA a od śrokdka klejem CA z aktywatorem. Następnie mniejsze ubytki uzupełniałem juz warstwowo samą szpachla - czekając aż wyschnie z reguły długo . Jeśli chodzi o wzmocnienie wiotkiej karoserii to wkleiłem w jednym miejscu roboczo poprzeczkę z polistyrenu - faktycznie - bardzo słuszna uwaga wiotkość karosrii mogła by powodować pęknięcia łączenia na dachu - na nadkolach raczej nie.
  11. kupowany w kraju czy za granicą i a ile jeśli można wiedzieć?
  12. wklejamy skrzela - to na pozór dość pracochłonna operacja i przymiarka przedniej szyby - martwi mnie to, że jest wklejana od zewnątrz, ale cóż taka koncepcja producenta
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.