Jump to content

Lexus IS250 - Fujimi 1/24


Rabbit666
 Share

Recommended Posts

Będzie to model tak jak u mnie bywa, bez żadnych rewelacji. Będę się na nim przyuczał malowania aero oraz próbował nowy lakier bezbarwny - APP. Więc kolejny model doświadczalny.

 

Plany na niego, to tchnięcie trochę życia grając barwami. Jako bazowy użyję ciemnego, granatowego metalika Motip, do tego żółte zaciski hamulcowe. Wnętrze będzie mieszanką czerni i czerwieni, będę się wzorował na tapicerce dostępnej w IS-F.

isfj.jpg

2009lexusisf003.jpg

isf1.jpg

 

Fotki niebawem, póki co nie ma za dużo do pokazywania. Aktualnie kasta się podkładuje.

 

Bardzo mnie ucieszy pomoc ludzi, którzy w swojej karierze popełnili już jakiegoś ISa. Szczególnie może jakaś ciekawa porada, jak zamaskować układ wydechowy, który niestety jest płaskorzeźbą w podwoziu.

Jestem chętny na zakup części do waloryzacji (blaszki, jakieś ciekawe felgi, dodatkowa wypraska z wersji Dealer Option Aero Exterior)

 

O modelu można wypowiadać się bardzo pozytywnie, oprócz kilku uproszczeń. Bardzo fajny plastik tworzący kastę, który w zasadzie wymagałby tylko bezbarwnego (albo i nie), gdyby nie 2 szwy i niezbyt trafne połączenie części z wypraską.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Oooo, siadam w fotelu i podglądam. Jak działasz motipem+APP to sprawdź na czymś czy nie wyjdą jakieś farmazony po połączeniu tych 2 środków. Wnętrze daje możliwości sporej waloryzacji - chromy, aluminium, dwukolorowa tapicerka, nawigacja - normalnie plac zabaw. Czekam na relację!

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście, planuję porobić sporo testów APP z kalkami, pactrą, motipem. Co do chromu, to muszę nabyć jakiś porządny, bo aktualnie nic lepszej jakości nie posiadam. Chromy póki co musiały się zadowolić pactrą koloru aluminium . Będę się starał dodać życia do wnętrza, lecz nie jest to z pozoru takie łatwe. We wnętrzu mam same ogłe kształty, a linie podziału są chudziusieńkie, co utrudni zapewne maskowanie, ale dla chcącego...

 

Fotele będą miały zdecydowanie mniej wymagającą kolorystykę, od wyżej pokazanych, to jest przednie fotele czerwone, a ich tylne części czarne. Z tyłu będą czerwone 2 siedziska po bokach, to po środku czarne. Do tego czerwony podłokietnik i dół w kierownicy.

 

Swego czasu zakupiłem pseudo alcantarę do obijania mebli. Może w tym modelu zawędruje jako dywaniki.

 

Plan lakierowania:

Podkład motip

Baza motip metalik + dodatki malowane pactrą

Bezbarny App (niech ta mieszanka lakierów okaże się dla mnie łaskawa )

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Aj... Również zasiadam i oglądam :P Miałem przyjemność przejechania ponad 300km w trasie tym modelem lexus,a. Były to moje najbardziej komfortowo pokonane kilometry. A automatyczna skrzynia z łopatkami przy kierownicy... bajka :P

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Poleruje się Miałem 2 niemiłe przerwy - łacznie miesiąc w szpitalu, do tego matura zjada mi cały czas. Mało wyszło tak jak chciało (trzęsące się łapy, nowy, bardzo budżetowy aerograf [to będzie - plujący]), ale pewnie na dniach pokażę, co udało (a czego nie udało) się zrobić

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Owszem, udało mi się zdjąć grubą warstwę skórki pomarańczy która była skutkiem prawdopodobnie za małej dyszy aero (cóż, większej lufy nie miałem ). A po zdjęciu skórki i polerce - obłędna jakość w porównaniu z lakierami, jakich używałem wcześniej. Zdjęcia może pojawią się w weekend.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.