Skocz do zawartości

kadłub samolotu


adamn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pytanie dotyczące przygotowania do sklejenia kadłuba samolotów pasażerskich, choć pewnie technika jest taka sama przy pozostałych - chodzi mi o szlifowanie krawędzi łączeń obu części. Czynność tą (szlifowanie krawędzi) wykonujecie jeszcze przed sklejeniem połówek, a po sklejeniu uzupełniacie braki szpachlą, czy też sklejacie połówki, a dopiero później szlifujecie łączenia?

 

Zapewne można zrobić to i tak - ale chciałbym poznać Wasze opinie na ten temat

 

Pozdrawiam,

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadlewki wyprasek na krawędziach musisz usunąć wstępnie nożykiem,następnie szlifujesz nie śpiesząc się i przymierzając połówki do siebie sprawdzając ja dolegają do i czy wszystko ładnie pasuję(chodzi o to by "babole" nie odpychały ci połówek),jak jest ok kleisz i po wyschnięciu uzupełniasz ewentualne ubytki szpachlą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.