hadzi Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Model zaczety jakies 5-6 lat temu. Walka z HaHen w sprawie wykonania kalek na zamowienie, masakra. Gosc w koncu zrezygnowakl z robienia kalek na zamowienie (30EURO). Niestety nie przykladal sie zbytnio co do dokladnosci. Kalki kladlem dzis na model i niektore nie chcialy sie wogole przykleic i rolowaly boki. Maski na okna wycial mi MONTEX - dzieki wielkie! Jak znajde stare zdjecia z poczatku warsztatu to uzupelnie o nie watek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAAB Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Nareszcie, Pojawiły się LPR'y i w kalkomanii i w modelach, to już prawie komplet. Ostatnio robiłem "Remanent" i wpadło mi co nieco tylko szybki jeszcze nie mam ale nie szukałem "profilu" Brawo, czy to te same farby? Tomek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzi Posted December 26, 2012 Author Share Posted December 26, 2012 Znaczy te cos my je uzyli w Gdyni? Tak, dostal tylko polysk FUTURE. Jutro ostatnia warstwa werniksu a w piatek brakujace elementy i do witryny. Tomku dzieki za pomoc. Nastepnym razem przywioze Ci zbedny kadlub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAAB Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Jurku wolę element do za formowania szyby Czekam aż Pan Tytus dokończy dzieła LPR z oznakowaniem do A-109, Mi-2 Do EC-135 to już są fajne kalki kilku producentów ponoć trzeba jeszcze EC-145 aby pozyskać kilka detali do wnętrza. Tą informację przekazał Roman Ł...PR 1/32 Roman proszę podaj co tak dokładnie pobrać od dawcy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzi Posted December 26, 2012 Author Share Posted December 26, 2012 Element ponoc zutylizowany zostal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAAB Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 A szkoda bo to wszechstronny przerząd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzi Posted December 26, 2012 Author Share Posted December 26, 2012 I to byl chyba powod utylizacji ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tytus Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 ...ponoć trzeba jeszcze EC-145 aby pozyskać kilka detali do wnętrza. W przypadku skali 1/72, moim zdaniem nie ma takiej potrzeby. Ze 145ki jedyne co może się przydać to fotele i nos/owiewka radaru (chociaż ta owiewka trochę przerośnięta jest). Według mnie najlepiej nabyć EC-635 (wojskowa wersja EC-135) nr kat.:04647. Mamy tam najwięcej części (ze wszystkich zestawów) odpowiadających naszej wersji, a dodatkowo kalki, na których są czarne obramowania okien i oddzielne napisy eksploatacyjne. Ramek i napisów nie robiłem na swoich kalkach, ponieważ nie było sensu dublować tego co jest w zestawie. O ile zestawem 04647 można załatwić sprawę zewnętrznego wyglądu naszych "Ojrokopterów", to z wnętrzem jest problem bo w żadnym z modeli Revella i Hellera nie ma części do jego budowy i niestety trzeba to zrobić samemu. Edit: Szukałem właśnie fotek wnętrza i niewiele tego jest w sieci, więc zadzwoniłem... na pogotowie Po Nowym Roku zostanę dopuszczony ... do Eurocoptera więc zrobię jakiś walkaround. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAAB Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Dziękuję za podpowiedź, Jurku może przytulisz nas chwilowo u siebie w warsztacie - chwilowo , dziękuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzi Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Finito http://www.modelwork.pl/viewtopic.php?f=64&t=36106 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.