Skocz do zawartości

T-34/76 ChTZ 1:35 Tamiya

Elisek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem forum, więc warto się wpierw przywitać Z modelarstwem jak dotąd miałem styczność w dzieciństwie, ale było to jedynie sklejanie i dodatkowo niewiele. Obecnie postanowiłem zakupić swój pierwszy model no i w związku z tym, że w temacie jestem zielony przybywam po porady

Wybór padł na T-34/76 ChTZ. Głównie ze względu na cenę, bo jestem nastawiony na to, że ten model będzie moim obiektem nauki i różnych testów. Mimo to chciałbym, żeby wyglądał dobrze. W sklepie zakupiłem farby emaliowe na początek wraz z pędzelkiem Niestety kolor zalecany przez producenta jakoś mi nie podchodzi i teraz powstają pytania, ale najpierw przedstawię może zamysł projektu.

Myślałem nad zrobieniem dioramy zaczynając od wykonania czołgu, a następnie Niemieckiego Paka. Ogólny zarys to spotkanie tych dwóch sił w błotnistym terenie. Kolorystyka ze względu na to, iż pudełkowa mi nie podeszła chciałbym, aby była zaciągnięta z zrzutu ekranu który poniżej zamieszczę. Ogólnie chciałbym także dodać standardowo to co już widziałem u innych, czyli rdze, kurz, zacieki, cieniowanie oraz oczywiście błoto, ale najpierw trzeba pomalować całość.

Na tym etapie w sumie stoję z pracą, bo nie wiem jak zabrać się za dalsze malowanie, czyli nakładać kamuflaż na tą starą farbę czy w jakiś sposób zmyć ją (jeśli trzeba zmywać to jak?)

Dodatkowo nie wiem co z gąsienicami Malować przed zgrzaniem czy jak się za nie zabrać ?

Z góry dziękuje za pomoc i mam nadzieję, że małymi kroczkami pozyskam wiedzę modelarza początkującego

8380be7f5a8f73ba.jpg

eab6305955ecac95gen.jpg

fb6e024ca32fcc91gen.jpg

4bfaa8b1b695e625gen.jpg

2e269b5acb4c05c6gen.jpg