Yamato23 Napisano 21 Października 2007 Share Napisano 21 Października 2007 Witam! Jestem początkującym modelarzem plastkiowym, byłym kartoniarzem . Na początek mojej plastikowej przygody wybrałem Panther G Dragona w skali 1/35. Wszystko ładnie i pięknie jak przyzwyczaił nas Dragon. Jedyne, co nie daje mi spać to gąsienice . Pojednycze ogniwka przerażają mnie. Czytałem na forum o technice układania ogniw na taśmie maskującej, lecz moją największym problemem jest malowanie gąsienic. Z waszych relacji widze, że sklejacie najpierw cały model wraz z gąskami, a następnie malujecie model. Problem w tym, że jakoś nie moge sobie wyobrazić malowania gąsienic i kół ze sobą połączonych. Moje pytanie brzmi: Jak pomalować gasienice która jest juz połaczona z niepomalowanymi kołami? Dzięki za wszystkie pomocne odpowiedzi. PS. Nie odsyłajcie mnie do wyszukiwarki, bo nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumo Napisano 21 Października 2007 Share Napisano 21 Października 2007 Zależy kto jak robi ja najpierw maluje ogniwa a dopiero później przyklejam, jak pomaluje koła na kolor bazowy....... dla mnie to jest mordęga malowanie posklejanego modelu......... osprzęt też zawsze przyklejam na koniec.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FAZZY_bez_humoru Napisano 21 Października 2007 Share Napisano 21 Października 2007 sklejaj gąski na modelu.. krzywizny na kołach napędowych i prowadzących i dół razem.. jak wyschnie to zdejmij, potem sklej górny kawałek.. dopasuj, zdejmij, pomaluj podwozie i koła, pomaluj gąski, potem je nałóż i sklej ze sobą oba kawałki.. z drugą gąską tak samo i voila :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...