Skocz do zawartości

[Pytanie]Gąsienice

Yamato23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującym modelarzem plastkiowym, byłym kartoniarzem . Na początek mojej plastikowej przygody wybrałem Panther G Dragona w skali 1/35. Wszystko ładnie i pięknie jak przyzwyczaił nas Dragon. Jedyne, co nie daje mi spać to gąsienice . Pojednycze ogniwka przerażają mnie. Czytałem na forum o technice układania ogniw na taśmie maskującej, lecz moją największym problemem jest malowanie gąsienic. Z waszych relacji widze, że sklejacie najpierw cały model wraz z gąskami, a następnie malujecie model. Problem w tym, że jakoś nie moge sobie wyobrazić malowania gąsienic i kół ze sobą połączonych. Moje pytanie brzmi: Jak pomalować gasienice która jest juz połaczona z niepomalowanymi kołami? Dzięki za wszystkie pomocne odpowiedzi.

PS. Nie odsyłajcie mnie do wyszukiwarki, bo nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Zależy kto jak robi ja najpierw maluje ogniwa a dopiero później przyklejam, jak pomaluje koła na kolor bazowy....... dla mnie to jest mordęga malowanie posklejanego modelu......... osprzęt też zawsze przyklejam na koniec....

sklejaj gąski na modelu.. krzywizny na kołach napędowych i prowadzących i dół razem.. jak wyschnie to zdejmij, potem sklej górny kawałek.. dopasuj, zdejmij, pomaluj podwozie i koła, pomaluj gąski, potem je nałóż i sklej ze sobą oba kawałki.. z drugą gąską tak samo i voila :P

Ten link ci się powinen przydać (to jest to o czym mówił FAZZY_bez_humoru)

http://www.planetarmor.com/forums/showthread.php?t=1230&page=19 (strasznie długo się ładuje- bądź cierpliwy bo warto )