Jarzomb Napisano 16 Grudnia 2014 Share Napisano 16 Grudnia 2014 Witam wszystkich modelarzy. Dostałem od kobiety na święta taki o to prezent: Na chwilę obecną budowa całości wygląda w taki sposób: Oczywiście nie jest posklejany w całości W planach chcę zrobić coś takiego i dlatego założyłem ten temat, ponieważ szukam pomocy: Nie znam się kompletnie na robieniu oświetlenia wewnątrz modelu. Nie wiem jak to połączyć ani czym to połączyć oraz jak zasilać zeby działało i gdzie to wszystko kupić. Mam na chwilę obecną zakupione ledy o grubości żyłki, które dają kolor niebieski. Malowanie akurat to nie jest problem Chciałbym wiedzieć jak je zamontować tak aby dawały światło i żeby dobrze świeciły. Dodatkwo chciałbym zrobić oświetlenie dysz odrzutowych w kolorze niebieskim. i tutaj tez nie wiem jakich materiałów urzyć. Bardzo proszę o prady i pomoc, ponieważ ten model zasługuje na to aby posiadać oświetlenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peter_D Napisano 19 Grudnia 2014 Share Napisano 19 Grudnia 2014 Jeśli ja miałbym Ci poradzić to są dwie metody. 1. Kupujesz lampkę Ufo - z takimi wąsami/żyłkami światłowodowymi. Rozprowadzasz to po wszystkich interesujących miejscach i podłączasz pod źródło światła. Świeti jak na obrazku na górze. 2. Montujesz kilka ledów w środku tak by świeciły pod różnymi kątami. Środek wykładasz srebrną folią by światło się odbijało. Robisz dziurki i po zabiegu. Drugi manewr robiłem w Voyagerze: http://www.galaxykits.com/forum/viewtopic.php?id=357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...