MrFifth Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 witam jak w tytule jestem nowicjuszemco do Modelarstwa posiadam juz pewną kolekcie modeli lecz na nie których widac nie dociągnięcia i to ze jestem swiezak w tej dziedzinie . do tej pory malowałem kanami w sprayu bo miałem ich pod dostatkiem lecz nitro rozczięczalne i na niekturych widac efekty nitra załącze kilka fotek i ocencie . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFifth Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 i jeszcze jedno nie bardzo moge wkleic foty podpowie ktos? Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solaris7813 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 (edited) 1) http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=104&t=7808 2) Nie ten dział, jak chcesz wstawić zdjęcia wielu modeli na raz, to tu: viewforum.php?f=178 Edited April 5, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrFifth Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 podziekował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrabia_sebastian054 Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 (edited) Co Edited September 5, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...