w-w-w-w-w5 Napisano 12 Marca 2008 Share Napisano 12 Marca 2008 Witam wszystkich. Jestem bardzo początkującym modelarzem, mam pytanie co do polerowania. Na czym to wogóle polega czy używacie do tego specjalnych płynów jakichś ściereczek czy coś w tym stylu i w jakim sklepie internetowym mogę dostać coś takiego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymeeeek Napisano 12 Marca 2008 Share Napisano 12 Marca 2008 Kolego jeżeli chodzi ci o polerowanie modeli ciężarówek i samochodów to polecam ci wosk firmy tamiya (dostępny w większości sklepów internetowych) oraz 3 pasty polerskie też Tamiya (nazw nie pamiętam), ale jak nie masz za dużo kasy to idziesz do pierwszego lepszego samemu motoryzacyjnego i kupujesz pastę i wosk (najlepsza według mnie jest firma K2). Aha i jeszcze jakaś miękka bawełniana ściereczka. Pozdrawiam saxot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 12 Marca 2008 Share Napisano 12 Marca 2008 chyba, że chodzi ci o wypolerowanie nierówno naniesionej warstwy farby ( za pomocą pędzla najczęściej) to nadaje się do tego zwykły filc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w-w-w-w-w5 Napisano 13 Marca 2008 Autor Share Napisano 13 Marca 2008 Kolego jeżeli chodzi ci o polerowanie modeli ciężarówek i samochodów to polecam ci wosk firmy tamiya (dostępny w większości sklepów internetowych) oraz 3 pasty polerskie też Tamiya (nazw nie pamiętam), ale jak nie masz za dużo kasy to idziesz do pierwszego lepszego samemu motoryzacyjnego i kupujesz pastę i wosk (najlepsza według mnie jest firma K2). Aha i jeszcze jakaś miękka bawełniana ściereczka. Pozdrawiam saxot Niestety nie mam dużo kasy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...