w-w-w-w-w5 Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Witam wszystkich. Jestem bardzo początkującym modelarzem, mam pytanie co do polerowania. Na czym to wogóle polega czy używacie do tego specjalnych płynów jakichś ściereczek czy coś w tym stylu i w jakim sklepie internetowym mogę dostać coś takiego ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymeeeek Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Kolego jeżeli chodzi ci o polerowanie modeli ciężarówek i samochodów to polecam ci wosk firmy tamiya (dostępny w większości sklepów internetowych) oraz 3 pasty polerskie też Tamiya (nazw nie pamiętam), ale jak nie masz za dużo kasy to idziesz do pierwszego lepszego samemu motoryzacyjnego i kupujesz pastę i wosk (najlepsza według mnie jest firma K2). Aha i jeszcze jakaś miękka bawełniana ściereczka. Pozdrawiam saxot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mierzu Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 chyba, że chodzi ci o wypolerowanie nierówno naniesionej warstwy farby ( za pomocą pędzla najczęściej) to nadaje się do tego zwykły filc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w-w-w-w-w5 Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 Kolego jeżeli chodzi ci o polerowanie modeli ciężarówek i samochodów to polecam ci wosk firmy tamiya (dostępny w większości sklepów internetowych) oraz 3 pasty polerskie też Tamiya (nazw nie pamiętam), ale jak nie masz za dużo kasy to idziesz do pierwszego lepszego samemu motoryzacyjnego i kupujesz pastę i wosk (najlepsza według mnie jest firma K2). Aha i jeszcze jakaś miękka bawełniana ściereczka. Pozdrawiam saxot Niestety nie mam dużo kasy :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...