Skocz do zawartości

EF-111A RAVEN


MORVILxv

Rekomendowane odpowiedzi

A ja z Desert Stormu mam taki samolot :P. Jest to mój drugi pomalowany model, ale wyszło "jak na drugi model" chyba całkiem ok, oczywiście bez weatheringu i kalkomanie są posrebrzałe czy jak to sie tam nazywa. Robiłem go jakieś 1.5 miesiąca. 

Edit: przepraszam za słabe zdjęcia, ale nie mam żadnej budki fotograficznej czy innej scenerii

Edit: bardzo proszę o opinię i co mogę zrobić aby przyszłe modele lepiej wyglądały

IMG_20230322_204622.jpg

IMG_20230322_204547~2.jpg

IMG_20230320_195357.jpg

IMG_20230320_195419.jpg

Edytowane przez MORVILxv
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się (bo nie zajmuję się generalnie latadłami), ale się wypowiem😀

Szybki, przed malowaniem, powinieneś okleić taśmą i zostawić nieosłonięte tylko fragmenty, które chcesz malować. Da Ci to kontrolę nad tym, co malujesz. 

Co to za plamy na górnej części modelu? Wygląda, jakby coś tam kilka razy kapnęło.

Kiedy łączysz stateczniki z kadłubem, pozostają szpary. Powinieneś zamknąć je za pomocą szpachli. 

Kalkomanie wyglądają tak, jakbyś pomalował model, nałożył kalkomanie, a potem pomalował model ponownie, ale nieco jaśniejszą farbą, czy tak było?

Poza tym mi się podoba, ale ja się nie znam😀 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, krn78 said:

Szybki, przed malowaniem, powinieneś okleić taśmą i zostawić nieosłonięte tylko fragmenty, które chcesz malować.

rzeczywiście, to powinno pomóc

 

1 hour ago, krn78 said:

Co to za plamy na górnej części modelu? Wygląda, jakby coś tam kilka razy kapnęło.

nie wiem za bardzo o jakie plamy Ci chodzi, jeżeli są tam jakieś "pagórki" to dlatego że nie mam jeszcze doświadczenia, a i malowałem pędzlem akrylami (4 warstwy)

 

1 hour ago, krn78 said:

Powinieneś zamknąć je za pomocą szpachli. 

okej, niedługo kupię

 

1 hour ago, krn78 said: