iced_devil Napisano 13 Grudnia 2008 Share Napisano 13 Grudnia 2008 no to sobie obejrzałem tą iskrę "f" modernizacja jak zmodernizowanie poloneza do wersji atu założenia ITWL : dostosowanie środowiska pracy pilota do technologii glass cockpit.... wstawili jakieś MFD kolorowe i HUD-a nie wiadomo skąd... żadnego powiązania z funkcjami w samolocie docelowym... i piękna radiostacja R801 sterowana skąd??? może przy pomocy tego pięknego UFCP? może w systemie HOTAS ze starej pięknie na żółto odmalowanej DSS.... otóż nie... pięknym pokrętłem jak za dawnych czasów... a gdzie drugie radio UHF??? a gdzie system zintegrowany INS/GPS... Domyślam się że chociaż odbiornik ILS/VOR jest??? choć nie podejrzewam żeby go można było programować gdzieś z poziomu UFCP albo MFD.... O systemie uzbrojenia nawet nie chcę myśleć tak długo jak widzę na drążku super ergonomiczny "pickle button".... pod małym palcem... ech... panowie nasz kraj jest zbyt biedny żeby wydawać pieniądze na taki szajs.... nawet na HAWKI wersji starszej niż 127/128.... a przytoczona tu modernizacja samolotu t-38 do wersji C, jest w ogóle nie porównywalna.... tam jest wszystko zrobione z głową a awionika jest naprawdę tożsama z f-16, f-15 a-10, jeden standard zobrazowania danych, te same funkcje tych samych przycisków w systemie hotas... sprawia że życie jest lżejsze samolot rzeczywiście w tym samym wieku co iskra... ale program modernizacji na całkiem innym poziomie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.