Kacperek315 Napisano 24 Listopada 2008 Share Napisano 24 Listopada 2008 Witam. Aby nie było, że próżnuje w sprawach modelarskich (co w chwili obecnej jest prawdą), pokazuję obszernemu gronowi modelarzy małą scenkę w skali 1/72. Model to firma Revell (sklejony przeze mnie na szybko, jakieś 16 godzin razem z malowaniem 2 warstw), podstawka zrobiona w te wakacje, trawa to taka mata, droga to pomalowana soda różnymi odcieniami a drzewko (pierwsze drzewko zrobione całkowicie przez moje dłonie) z patyczka, drucika i gąbki filtracyjnej> Model okrzaczyłem tą samą gąbką co wykorzystałem do zrobienia drzewka. Sama praca i model ma dużo błędów, ale ja odważny ukazuje to innym . Na jej temat można spokojnie powiedzieć szczerą prawdę bo sam nie jestem z niej całkowicie zadowolony chociaż to moja pierwsza 72. Parę fotek z tego co udało mi się wykonać (nie jestem mistrzem fotografii więc przepraszam za fotki). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kochaś Napisano 27 Listopada 2008 Share Napisano 27 Listopada 2008 Siema. Model ładnie pomalowany, jedynie co to bym sie czepił tego błota bo takie za mało realistyczne jest ( jakby za duzo i za rowno ulożone) i razej wyglada to błoto na zdjeciach nie jak błoto lecz jak by zardzewiał od dołu . co do podstawki to mogłaby byc troszke większa i wiecej małych detali ( np za rowna jest ta trawa i wygada tak jakby ten czołg jechal po drożce w parku wersalskim w paryżu xD. Kolor drzewka i te krzaki na czołgu tez taki dziwny, az nie realistyczny. CZolg i otoczenie nie pasuja do siebie bo otoczenie jest czyste rowne i piękne a czołg brudny i widac ze w boju brał udział.. sorry za te moje doczepianie sie ale jak kiedys ktoś mądry powiedział ,,praktyka czyni mistrza'' tak wiec moje zdanie ma tylko udoskonalić Twoje umiejetnosci a nie je skomentowac negatywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...