Rafał Pluta Napisano 17 Lutego 2009 Share Napisano 17 Lutego 2009 (edytowane) Jako jestem nowicjuszem na tym forum postanowiłem od razu zamieścić jakieś zdjęcie modelu. Padło na Sopwitha firmy ACADEMY. Muszę przyznać że model się sklejało przyjemnie . Jednym mankamentem to kalkomania . W zestawie dostajemy również dość spory kawałek sznurka ... Pozdrawiam i proszę o komentarze jak i również uwagi. Model malowany pędzlem ;) http://images38.fotosik.pl/62/61 Edytowane 18 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubA94 Napisano 17 Lutego 2009 Share Napisano 17 Lutego 2009 Model bardzo mi się podoba tylko jedynym mankamentem są zdjęcia których brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Lutego 2009 Share Napisano 17 Lutego 2009 Tez mi sie model podoba Jedynie czegos mi brakuje a mianowicie zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał Pluta Napisano 17 Lutego 2009 Autor Share Napisano 17 Lutego 2009 KubA94 Nie mogę właśni ich dać na stronke . Proszę o pomoc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil zoszak Napisano 17 Lutego 2009 Share Napisano 17 Lutego 2009 Jakiego hostingu używasz?? Fotosik czy Photobucket?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał Pluta Napisano 17 Lutego 2009 Autor Share Napisano 17 Lutego 2009 żadnego a trzeba mieć????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikolaos Napisano 17 Lutego 2009 Share Napisano 17 Lutego 2009 viewtopic.php?t=7808&postdays=0&postorder=desc&start=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...