gaczor Napisano 23 Października 2009 Share Napisano 23 Października 2009 Cześć! Wyciąłem elementy z ramek i mam zamiar je pomalować oczywiście przed sklejeniem, ponieważ mi tak będzie łatwiej(jestem początkujący). Czy przed malowaniem muszę odtłuścić model, jeśli tak to czym?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 23 Października 2009 Share Napisano 23 Października 2009 Oczywiście tak będzie łatwiej, ale po prostu tak się nie robi bo po prostu to nie wygląda dobrze po sklejeniu. Zastanów się (napisz co sklejasz). A do odtłuszczania wystarczy woda z płynem do naczyń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaczor Napisano 23 Października 2009 Autor Share Napisano 23 Października 2009 Sklejam Kubelwagen'a Typ 82 skala 1:35 Italeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reggy Napisano 23 Października 2009 Share Napisano 23 Października 2009 Nie no to na pewno trochę poklej przed malowaniem. Inaczej na łączeniach elementów zewnętrznych będzie strasznie razić farba zniszczona przez klej. Sklej wnętrze, pomaluj je, sklej potem budę, poszpachluj to co trzeba i wyszlifuj, pomaluj, oddzielnie możesz pomalować koła, ewentualnie jakieś delikatne detale. Rzuć okiem może do jakiś relacji na forum z budowy kubelwagenów albo podobnych małych pojazdów (jeep'y itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...