kabatmix Napisano 6 Września 2013 Share Napisano 6 Września 2013 Witam w moim pierwszym warsztacie na forum ,jestem początkującym modelarzem. Model znany także nie wstawiam in-box'a. created by picasa2html.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beecker Napisano 7 Września 2013 Share Napisano 7 Września 2013 Witaj Ładnie i czysto. Tylko jest ale... Ucz się szpachlowania od razu. szlifuj te jamki skurczowe i ślady po wypychaczach. A zobaczysz że będzie jeszcze ładniej. Trzymam kciuki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kabatmix Napisano 7 Września 2013 Autor Share Napisano 7 Września 2013 Dalszy postęp prac. Kabłub został zamknięty więc śladów nie mogę już poprawić ,ale postaram się to zrobić przy następnym modelu. Pomalowałem również śmigło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 7 Września 2013 Share Napisano 7 Września 2013 WitajŁadnie i czysto. Tylko jest ale... Ucz się szpachlowania od razu. szlifuj te jamki skurczowe i ślady po wypychaczach. A zobaczysz że będzie jeszcze ładniej. Trzymam kciuki. Pozdrawiam Jaki jest sens szlifowania i szpachlowania jamek i śladów po wypychaczach w miejscach których nigdy nie będzie widac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kabatmix Napisano 7 Września 2013 Autor Share Napisano 7 Września 2013 Mam za sobą kilka sklejonych wyrobów ZTS i Mastercrafta więc ze szpachlowaniem trochę się zapoznałem Myślę że nie będzie problemów. Pozdrawiam Kuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...