Skocz do zawartości

Pz.Kpfw. VI Tiger I, Hobby Boss, 1/16


Arni1989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie szanownych forumowiczów. Nieśmiało chciałbym przedstawić Wam próbę budowy kolejnego Tygrysa na Forum lecz w odmiennej, niż zwykle, skali

Myślę, ze nie muszę opisywać samego czołgu, gdyż wierze, ze jest on dobrze Wam znany Sam model nie jest wolny od błędów i pewnych uproszczeń. Przekopując internety w poszukiwaniu informacji na temat Tygrysa spisałem listę rzeczy, które należny poprawić. Planuję uzupełnić model o zimmerit, filtry Feifel, linki stalowe zamiast plastikowych i jeszcze niespodziankę, którą pokażę w galerii końcowej;) Z jakim skutkiem mi to wyjdzie? Czas pokaże. Liczę na delikatna pomoc z Waszej strony a wszelka krytykę i uwagi przyjmę z pokora, gdyż nie mam dużego doświadczenia w modelowaniu

 

No dobra, dość gadania, czas na fotki tego co już zrobione z komentarzem:

 

86f253488bab4f19med.jpg

e398263e7b28fb55m.jpg

-zostały usunięte błotniki przednie w celu zamontowania blaszanych produkcji DIY :P

-osłona wizjera kierowcy (o ile tak to się nazywa) została otwarta, gdyż producent dostarczył ją zamkniętą. Została również nałożona faktura odlewu. Proszę o opinie czy zda to egzamin czy usuwać póki jest czas

-jarzmo km-u zostało zrobione bardziej sferyczne - w zestawie było płaskie

- przednia dolna płyta pancerna została edytowana - usunięte wnęki na koła zębate i mniej więcej wyrównane, przygotowane pod zimmerit

-usunięta atrapa zasobnika na górnej płycie, która zostanie zastąpiona bardziej realistycznym, również produkcji DIY

 

0dbe806079796c4dm.jpg

 

-usunięte błotniki boczne oraz wywiercone otwory w miejscach gdzie były śruby by łatwiej utrzymać linię błotników

 

Tu nie ma zmian, przerobiłem tylko wydechy by były troszkę bardziej podobne do oryginału, oraz nadałem fakturę na osłony pancerne wydechów

53901fbce0208253m.jpg

0b70ae276b0ea13bm.jpg

 

A teraz pytania:) :