Jump to content

andrew94

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    SZ
  1. andrew94

    F-4 Phantom 2

    Co do tych pogrubień ,to miałem dokładnie takie samo podejrzenie- ale w literaturze nie znalazłem potwierdzenia dla tej tezy.Rzeczywiście, pod skrzydłami Phantom przenosił - na zdwojonych prowadnicach podwieszonych na wewnętrznych pylonach w sumie cztery Sidewindery.Na tych samych pylonach mógł również przenosić Sparrow'y.Natomiast, czy zdarzało mu się przenosić Sparrow'y na zewnętrznych pylonach?Tego właśnie nie doszukałem się.Miał tam przeważnie dodatkowe zbiorniki paliwa.Co do tych powierzchni stabilizacyjnych - były to pionowe płytki zamontowane jako prowadnice strug powietrza na górnej powierzchni skrzydeł w miejscu połączenia części poziomej skrzydła z uniesioną końcówką.Na temat jej funkcji też tylko domyślam się do czego ona służyła- to chyba po prostu prowadnica strug?Ale co spowodowało ich zamontowanie? Co do strat w Wietnamie- sporkałem się ze znacznie większymi liczbami -jak już pisałem- ogółem ponad 760 F-4 Phantom.
  2. andrew94

    F-4 Phantom 2

    Czy ktokolwiek na forum wie coś na temat konstrukcji i własności lotnych poczciwego Phantoma?Pytałem już o uwypuklenia na górnej powierzchni skrzydeł i ich przeznaczenie ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.Teraz nowe pytanie:jak zachowywał się ten samolot w różnych fazach lotu posiadając dysze silników skierowane skośnie w dół?Co z nagrzewaniem się powierzchni sterów wysokości, mocno opuszczonych w dół - pokrytych wprawdzie blachą żaroodporną-w przypadku częstego przecież w walce używania dopalacza.Czy ktoś wie jaki promień zakrętu miał F-4 a jaki Mig-21?Ile z przeszło 760 -ciu straconych w Wietnamie Phantomów padło ofiarą Migów-21?Czemu służyły niewielkie powierzchnie ustateczniające umieszczone w miejscu połączenia części poziomej skrzydła z uniesioną końcówką ?Czy na wszystkich czterech pylonach podskrzydłowych Phantom mógł przenosić Sparrow-y?Czy ktoś coś o tych rzeczach wie?
  3. Posiadam tylko kompletne wypraski tego modelu.Może ma ktoś już niepotrzebną instrukcję do Revella Eurofighter Typhoon ,pudełeczko ,schemat malowania?Please
  4. Czy ma Kolega może zbędną instrukcję do tego samolotu?Może schemat malowania?Najlepiej jedno i drugie.Mam tylko wypraski i przydałoby mi się wszystko pozostałe.
  5. andrew94

    F-4E

    Czy ktoś wie do czego służyły uwypuklenia na górnej powierzchni skrzydeł tego samolotu?To zbiorniki paliwa tzw. konformalne czy miejsce dla kół z grubszymi oponami?Mój model z MM ma coś takiego.
  6. Macie jakiś prosty i skuteczny sposób malowania metalowych części osłony kabiny?
  7. Czy ktoś ma schemat malowania Eurofighter Typhoon w rzutach?Może jakieś linki?
  8. Cześć.Jaką techniką wykonujecie ożebrowanie osłony kabiny(chodzi oczywiście o jej malowanie).Niekiedy malowanie na przezroczystej osłonie jest bardzo trudne , nawet przy próbach zastosowania maskolu.Zresztą maskol po wyschnięciu odrywa się nieregularnie i nierówno.
  9. Cześć.Jaką techniką wykonujecie ożebrowanie osłony kabiny(chodzi oczywiście o jej malowanie).Niekiedy malowanie na przezroczystej osłonie jest bardzo trudne , nawet przy próbach zastosowania maskolu.Zresztą maskol po wyschnięciu odrywa się nieregularnie i nierówno.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.