Jump to content

quidamcorvus

Members
  • Content Count

    448
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Personal Information

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Galeria: Posłaniec Nocy - Sygnalista. Większość wojowników klanu Eshin to Posłańcy Nocy. Są lekko opancerzeni, aby wykorzystać swoją niesamowitą szybkość i zręczność. Specjalizują się w manewrach oskrzydlających i błyskawicznych atakach. W odróżnieniu od zwykłych Klanbraci odbierają podstawowe wyszkolenie w sztukach walki poznanych przez Klan w odległym Kitaju. Są szybsi niż zwykli Klanbraci i równie szybko zabijają, wciąż szukając okazji, by wyeliminować następnego wroga. Posłańcy Nocy operują głęboko na terytorium wroga i często współpracują z Rynsztokowcami, wciągają rezerwy wroga w potyczki, umożliwiając lepiej wyszkolonym szpiegom zaatakowanie pozbawionych obrony, istotnych celów.
  2. Kultysta. Kolejny kultysta do Warheim FS do Karnawału Chaosu od Rotten Factory, więcej informacji znajdziecie na DansE MacabrE.
  3. Galeria: Gysel, handlarka ryb od HeresyLab. W ramach #62 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego pomalowałem trzy modele z serii Citizens of the Old World od HeresyLab, których recenzję możecie przeczytać TUTAJ. Dziś szanowne państwo-draństwo może przyjrzeć się bliżej modelowi Gysel, handlarce ryb.
  4. Galeria: Kultysta Model kultysty pochodzi z zestawu Rotten Cultist od Rotten Factory, który możecie kupić TUTAJ.
  5. Galeria: Kultysta Model kultysty pochodzi z zestawu Rotten Circus crew od Rotten Factory, który możecie kupić TUTAJ.
  6. W lutym na blogu DansE MacabrE opublikowałem poradnik w którym pokazałem Wam jak zrobić świece za pomocą wykałaczki, miedzianego drutu i kleju Wikol. Poradnik znajdziecie TUTAJ. Natomiast dziś mam dla szanownego państwa-draństwa inny sposób na zrobienie świec. Pomysł nie jest mój, jakiś czas temu zobaczyłem krótki fotoporadnik na stronie AlienLAB Creator, a przy okazji budowy Pomnika Grimnira do Warheim FS postanowiłem wypróbować ten sposób. Do zrobienia świec będziecie potrzebować wielożyłowych przewodów elektrycznych, raczej z tych cienkich, a kilka grubości urozmaici efekt końcowy. Zależnie od Waszych potrzeb potnijcie przewody na pożądaną przez Was długość, na przykład 10 mm. Następnie ściągnijcie izolację z przewodów mniej więcej w 1/3 długości i skręćcie żyły przewodu na podobieństwo knota świecy. Teraz macie nowe świece lub laski dynamitu. Jeśli potrzebujecie wypalonych świec, to do zrobienia spływającego wosku użyjcie kleju Wikol. Klej do drewna nałóżcie cienką szpilką lub końcówką spinacza na świece i wokół podstawy, a po wyschnięciu uzyskacie efekt zastygłego wosku. Pozostawcie do wyschnięcia. I gotowe.
  7. Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #62: Kości zostały rzucone. Dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności w chwili gdy Micz na swoim blogu Paint and Kill ogłosiłem temat na październikową edycję Figurkowego Karnawału Blogowego otrzymałem od HeresyLab zestaw trzech figurek z serii Citizens of the Old World, które zrecenzowałem TUTAJ, a którym towarzyszyło więcej niż jedno zwierzę.
  8. Galeria: Posłaniec Nocy (chorąży). Większość wojowników klanu Eshin to Posłańcy Nocy. Są lekko opancerzeni, aby wykorzystać swoją niesamowitą szybkość i zręczność. Specjalizują się w manewrach oskrzydlających i błyskawicznych atakach. W odróżnieniu od zwykłych Klanbraci odbierają podstawowe wyszkolenie w sztukach walki poznanych przez Klan w odległym Kitaju. Są szybsi niż zwykli Klanbraci i równie szybko zabijają, wciąż szukając okazji, by wyeliminować następnego wroga. Posłańcy Nocy operują głęboko na terytorium wroga i często współpracują z Rynsztokowcami, wciągają rezerwy wroga w potyczki, umożliwiając lepiej wyszkolonym szpiegom zaatakowanie pozbawionych obrony, istotnych celów. Więcej na blogu DansE MacabrE.
  9. Kultysta (Sygnalista). Model kultysty pochodzi z zestawu Rotten Cultist od Rotten Factory, który możecie kupić TUTAJ. Sygnalista w ramach konwersji otrzymał dzwon zestawu Empire Manann's Blades and Command od Forge World.
  10. Felix wszedł do wewnętrznego sanktuarium Świątyni Grimnira. Jego sława najwyraźniej go wyprzedzała. Kapłani nie stawiali oporu przed wpuszczeniem go. Wydawali się tylko zaskoczeni, że jakiś człowiek pragnie tu wejść. W środku było ciemno i ponuro w porównaniu z wielkim ogniem płonącym jasno w sali wejściowej. Przystosowanie się do mroku zajęło jego oczom kilka chwil. Niezwykle grube kamienne mury tłumiły wszelkie dźwięki. Powietrze pachniało kadzidłem i duszącym odorem palonych włosów. To wewnętrzne sanktuarium było puste nie licząc kilku starych Krasnoludów odzianych w czerwone szaty. Nie mieli ze sobą żadnej broni, a ich brody były długie i spięte klamrami, na których widniał znak dwóch skrzyżowanych toporów. Wydawała się, że nie robili prawie nic poza modleniem się i doglądaniem olbrzymiego ognia, który stale płonął w zagłębieniu przedsionka. Felix rozejrzał się. Sufit mógł być uznany za niski w porównaniu z ludzkimi świątyniami, ale i tak jego wysokość dziesięciokrotnie przewyższała wzrost Felixa. Wzdłuż ścian spoczywały potężne kamienne sarkofagi. Każdy z nich miał wysokość Człowieka i był wyrzeźbiony na podobieństwo Krasnoluda leżącego na plecach z bronią przyciśniętą do piersi. Felix wiedział, że były to groby Królów Pogromców. Od wielu pokoleń chowano tutaj królewską rodzinę Karak Kadrin. Na środku dominował masywny ołtarz, nad którym wznosił się posąg potężnego krasnoludzkiego wojownika z toporem w każdej dłoni. Stopę opierał na karku smoka. Przedstawiona postać przypominała Pogromcę. Miała krótką brodę. Nad jej głową wznosił się wielki grzebień włosów. Przed ołtarzem klęczał Krasnolud szepczący ciche modlitwy. Pogromca podniósł się na nogi i gwałtownie odwrócił się od ołtarza, w sposób nie przypominający człowieka opuszczającego świątynię swego boga, lecz jak wojownik, który otrzymał rozkaz od swego generała i natychmiast rusza, by go wykonać. Przechodząc spojrzał na Felixa. Jego twarz nie okazywała zaskoczenia na widok człowieka w jednym z najświętszych miejsc jego ludu. Patrząc na niego, Felix pomyślał, że ten Krasnolud miał najbardziej ponure oczy, jakie dotąd widział. Jego oblicze mogło być wyrzeźbione z granitu, a rysy twarzy przypominały prymitywną masywność, jaką Felix czasami dostrzegał w pradawnych posągach druidycznych. Głowa Krasnoluda została niedawno ogolona za wyjątkiem niewielkiego pasa włosów, które wyrosną w grzebień. Broda została przycięta do krótkie szczeciny. Jeszcze raz zapytywał sam siebie, dlaczego jest tutaj? Co miał nadzieję uzyskać odwiedzając tę świątynię? Może chciał odnaleźć nowe spojrzenie na Khazadów? Zrozumieć choć trochę osobliwą psychikę, która zmuszała tak wielu z nich, by golić swe głowy i wyruszać na poszukiwanie własnej zagłady. Trudno mu było to zrozumieć i nie mógł wyobrazić siebie, ani innego człowieka robiącego coś podobnego. A może jednak potrafił to zrobić. Ludzie przez cały czas dokonywali dzieł samozniszczenia. Pili w nadmiarze i wykonywali czyny pełne głupiej brawury. Uzależniali się od wiedźmiego ziela i błędnego korzenia. Przyłączali się do kultów mrocznych Bogów Chaosu. Toczyli pojedynki z najdrobniejszych i najbardziej bezsensownych powodów. Felix czasami dostrzegał w sobie samym perwersyjne dążenie do samozniszczenia. Może Krasnoludowie odczuwali to w większym stopniu i sformalizowały je w typowy krasnoludzki sposób. Może tutaj uda mu się zobaczyć ich boga i zrozumieć, dlaczego tak czynili? Podszedł do frontu ołtarza i uklęknął u stóp statuy. Posąg prezentował cały geniusz krasnoludzkiej roboty kamieniarskiej. Poziom wyrzeźbienia szczegółów przewyższał cierpliwość i umiejętność dowolnego ludzkiego rzeźbiarza. Borek powiedział mu, że ta statua była tworzona przez pięć generacji mistrzów rzemiosła. Zabrało to niemal tysiąc pięćset lat. Felix przyglądał się jej uważnie próbując odnaleźć klucz do jakiejś większej tajemnicy, jakby badając ją mógł zrozumieć, co popychała pogromców do ich czynów. Nawet jeśli statua znała odpowiedź na jego pytania, zachowywała uparte milczenie. Felix uśmiechnął się smutno, myśląc że nie ma tu nic poza starymi rzeźbami w kamieniu. Jeśli te mury przenikała esencja milenium poświęceń, jak twierdzili Krasnoludowie, Felix nie potrafił tego wyczuć. Czego się spodziewał? Był człowiekiem, a krasnoludzcy bogowie okazywali niewiele zainteresowania swojej własnej rasie, zatem dlaczego mieliby zwracać jakąkolwiek uwagę na niego? A jednak pomyślał, że skoro znajduje się w świętym miejscu, nie zaszkodzi zaryzykować modlitwy. Nie potrafił wymyśli żadnej innej intencji, zatem poprosił, by stary bóg dał Gotrekowi chwalebną śmierć, której szukał i zachował Felixa, by mógł o niej napisać. Przez chwilę, gdy jego dłonie odruchowo wykonały znak młota, Felixowi wydawało się, że coś wyczuwa. To było pogłębienie się ciszy tego miejsca. Jego zmysły wyostrzyły się. Poczuł wrażenie obecności czegoś starożytnego, wielkiego i potężnego. Spojrzał jeszcze raz na pustą twarz Grimnira, ale nic się nie zmieniło. Surowe, puste oczodoły nadal spoglądały na świat bez miłosierdzia lub zrozumienia. Być może Sigurt the Slash od Scibor MM, którego recenzję możecie przeczytać TUTAJ, nie odpowiada w pełni wizerunkowi Grimnira Nieustraszonego z uniwersum Warhammer Fantasy, ale to właśnie ten model postanowiłem postawić na piedestale jako Przodka krasnoludzkich Wojowników i Pogromców. W wykonanym ze styroduru cokole umieściłem także kilka innych krasnoludzkich bitsów i elementów terenu od Scibor MM oraz dodałem kilkanaście własnoręcznie świec. Zresztą niebawem na łamach bloga DansE MacabrE opublikuję poradnik w którym pokażę Wam jak zrobić takie świece. Z kolei na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć pomnik Grimnira Nieustraszonego w towarzystwie Magnusa Pobożnego oraz Pomnika Pięciu.
  11. Łowca niewolników. Podimperium Szczuroludzi opiera się na pracy niewolników, którzy wykonują brudną robotę, taką jak kopanie tuneli, górnictwo czy produkcja żywności. A w trudnych czasach sami niewolnicy stają się pożywieniem. Większość niewolników to Skaveni urodzenie w zniewoleniu, którzy tworzą najniższą kastę w hierarchii społecznej. Często zdarza się także, że nawet przedstawiciele innych ras stają się niewolnikami, jednakże inne rasy nie wytrzymują długo pod batogami nadzorców. Więcej znajdziecie na blogu DansE MacabrE.
  12. Kultysta - Chorąży. Model kultysty pochodzi z zestawu Rotten Cultist od Rotten Factory, który możecie kupić TUTAJ.
  13. Czarnoszczur. Czarnoszczury są walczącą elitą Szczuroludzi. Różnią się znacznie od swych mniejszych współbraci, przerastają ich o głowę, mają muskularne karki i są potężnie zbudowane. Większość Czarnoszczurów można rozpoznać zaraz po urodzeniu ze względu na ich wielkość i ciemne futro. Jako największe i najbardziej agresywne, młode czarno szczury znęcają się nad resztą miotu, odbierając bezcenne jedzenie. Prawdę powiedziawszy, jeżeli młode Czarnoszczury są wystarczająco silne, najsłabsi z miotu stają się pożywieniem. Najsilniejsze osobniki, o ile uda im się przetrwać traumatyczne knowania i uniknąć ciosów w plecy w walce o pozycję w miocie, trafiają koniec końców do Szturmoszczurów.
  14. Ciekawe czy ktoś z Was czyta blog DansE MacabrE na tyle długo, by pamiętać ile razy podchodziłem do zbudowania makiet do Warheim FS? Jeśli nie nie wiecie, to tych prób było kilka i żadna nie zakończyła się sukcesem. Dlatego projekt wsi Teufelsberg jest dla mnie swego rodzaju przekroczeniem Rubikonu, w ciągu ostatniego miesiąca udało mi się przygotować do malowania zestaw makiet od Tereny do Gier i mogę śmiało napisać, że kości zostały rzucone..., a to wpisuje się w temat #60 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego. Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa nie rozpoznawał to na macie od Gamemat.eu poza makietami od Tereny do Gier znajdują się także drogowskazy od Ristuls EM i Mini Monsters, a także płoty od Rubicon Models, których na stole pojawi się znacznie więcej, i barykady od Micro Art Studio. Jak widzicie najbliższe kilka miesięcy mam zaplanowane, pozostaje. Wpis w ramach #60 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego opublikowałem także na blogu DansE MacabrE.
  15. Zaklinacz. Sztuka Cichej Śmierci to nie jedyną tajemnica, jaką klan Eshin poznał w Kitaju. Niewielka liczba Skavenów zajęła się mrocznymi sztukami magicznymi. Łącząc to, co już wiedziały o Kamieniu Przemian, w technikami wykorzystywany przez kitajskich magów, opanowały nowy typ magii, który służy zwiększaniu potęgi i mistycyzmu ich klanu. Zaklinacze Eshin są tajemniczy, nieliczni i trzymają się z dala od innych; są świadomi, że Szarzy Prorocy nie zniosą konkurencji w postaci innych czarowników.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.