Jump to content

Grzesko

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Człuchów
  1. Kolejna część prac powoli do przodu. Malowanie i składamy po kolei następne elementy. , , , , , , Malowanie starałem się odwzorować na podstawie wzoru przedstawionego przez producenta. Jeszcze trzeba poprawić malowanie blach, gdyż gdzieniegdzie się odrapało co nieco. Na chwilę obecną tyle w miarę czasu będą kolejne fotki. Grzegorz
  2. Forest - Tak dobrze widzisz, też to zauważyłem i po podkładzie jak dobrze był oglądany cały kadłub tak samo to zauważyłem i już problem jest poprawiony. Teraz wygląda to tak: , , A tak prezentuje się jedna strona z elementami fototrawionymi: , , , Myślę, że teraz fotki dobrze wychodzą. Będę się starał na bieżąco wrzucać całość prac. Dziś biorę się za drugą stronę Horneta. I jeszcze mała prośba o określenie czy kolor części wodnej nie jest zbyt ostry i czerwony ?? , Jest to mieszanka Hull Red z Czerwonym nr : 29+3 użyte farby Mr.Color Wydaje mi się że na zdjęciu jest za jasny w rzeczywistości jest o około 5% ciemniejszy. Nie ma jeszcze żadnego washa zrobionego ani nic, Yamato jest w trakcie dalszych prac. Ten sam kolor chce zastosować do Horneta a sam Hull Red moim zdaniem jest za brązowy. Grzegorz
  3. M.A.V. - Okres z Walk o Midway , a też dlatego, że mam do niego jeszcze samoloty jakie maił na pokładzie 10 x Douglas SBD-3 Dauntless i 10 x Douglas TBD-1 Devastator. Kilka zapewne będzie pod głównym pokładem ustawione a reszta na górnym. Grzegorz
  4. Witam Kolegów. Jako mój drugi okręt będzie model CV-8 Hornet. Wykonywany będzie tak jak jest z pudła z dodatkami Eduarda i kilkoma własnymi poprawkami wzorując się na modelach wykonanych już wcześniej poprzez innych modelarzy. Jako że jest to dość stary wypust firmy Trumpeter zawiera on trochę błędów co do kształtu kadłuba oraz kilku innych, które szeroko są opisane na sieci pod wieloma wątkami. Nie będę modelu poprawiał do stanu faktycznego zgodnego z rzeczywistością, ale będę się starał wykonać go jak najlepiej. Zapraszam do oglądania tego co już zostało wykonane: Tak prezentuje sie opakowanie : , Składamy go do kupy i tu mała niespodzianka jako, że pokład wewnętrzny pasuje dobrze tak część podwodna niestety ale odstawała i wymagane było doszlifowanie i poszpachlowanie łaczenia góry z dołem. Różnice nie były wielkie ale dla oka zauważalne. , , , , , Pomalowany wstępnie podkładem: , , Burty przedziału ładunkowego wewnętrznego pokładu będą pootwierane dlatego wycinam wszystkie rolety w burtach. , , Wewnętrzne strony burt będą pomalowane na biało ale najpierw poodkładam kilka elementów aby nie były puste , bo niektóre będzie widać. , Tak się prezentuje wewnętrzna strona burty, na chwile obecna wszystko przyłożone na sucho: , , a tak zewnetrzna strona z kilkoma elementami fototrawionymi , Na chwilę obecną tyle, prace trwają. Jako że elementy burt są w częściach to będę wszystko uzupełniał fototrawionkami a dopiero na koniec malował i montował. Zapraszam do oglądania Grzegorz
  5. Zapewne są niedociągnięcia i nie będe tu się w żaden sposób tego wypierał. Oczywiście robiony jest ze zdjęć ogólno dostępnych i są w nim uproszczenia co też potwierdzam. Co do brudzenia to nie chciałem go "uwalić" a pokazać go w sposób przyjemny dla oka. Sądzę, że się udało. Co do Inowrocławia to chcę z nim tam zawitać. Z perspektywy dzisiejszej zmienił bym klika rzeczy przy nim oraz poprawił co nieco, z tym że teraz rozbierać go i poprawiać nie ma sensu lepiej zbudować drugi od podstaw z maksymalnie usuniętymi błędami. Tak czy inaczej dziękuje za opinie.
  6. I takie zdanie jest też dla mnie cenne. Dziękuje.
  7. Dziękuję za słowa uznania.
  8. Zapraszam do Galerii viewtopic.php?f=64&t=48252 Grzegorz
  9. Witam. Jako, że model wykonany był stosunkowo dawno, ale nie było sposobności wystawienia wcześniej galerii tego modelu. Tak dziś go przedstawiam. Dla wytłumaczenia bo zapewne padną takie pytania , jest to egzemplarz Mi-24 W , który uległ wypadkowi w Zakopanem 10 lipca 1997 r. Mój model przedstawia ten oto śmigłowiec wyremontowany po tym wypadku, który otrzymał Ogon z wersji D. Obecnie ten egzemplarz śmigłowca lata do dziś z tym samym numerem bocznym 731 ale juz w malowaniu Oliwkowym i po zmianie kolorystyki kokpitu. To by było tak pokrótce teraz zdjęcia. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ , , , , , , , , , , I trochę Szczegółów: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- , , , , , , , , , , , , , , , , , , , Przy tym modelu szczególne podziękowania chcę złożyć PZL Adamski za wykonanie kalek i wkład retoryczny oraz Qalimar za wkład retoryczny . Warsztat : http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=86&t=34434 Pozdrawiam Grzegorz
  10. Model skończony zapraszam do Galerii. viewtopic.php?f=64&t=48251 Grzegorz
  11. Jako, że model skończony przedstawiam galerię. Widok ogólny: , , , , , , , , , -------------------------------------------------------------------------------------- No i trochę szczegółów: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , Warsztat można obejrzeć tu: viewtopic.php?f=86&t=41110 I tak oto się prezentuje. Ale nie było by go tutaj gdyby nie wkład PZL Adamsky ( Adam Pękala) w postaci projektu i wykonania kalek specjalnie pod ta wersję. Pozdrawiam Grzegorz
  12. Taka ciekawostka znaleziona w sieci dziś w pracy, Fantastyka rodem lat 80 http://foxtrotalpha.jalopnik.com/why-is-this-mi-24-hind-wearing-u-s-coast-guard-colors-1644434863 Grzegorz
  13. Wiedziałem, że padnie takie pytanie więc wskażę to co napisałem kilka wątków wcześniej. Ten sam śmigłowiec w różnym świetle wygląda różnie więc mam przekonanie że kolor jest odpowiedni. Grzegorz
  14. Powoli prace dobiegają końca, Model ustawiony na podstawce, dokończenia wymaga kosz i umiejscowienie go koło noszy. , , , , A oryginał.... , , Grzegorz
  15. Ta siatka to wyciągnięta z innego zestawu jest , czasem dodają takie do zestawów producenci, taka plastikowa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.