Jump to content

KosteK

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Świętochłowice
  • Interests
    Modelarstwo
  1. Witam. Chciałem się zapytać, jaki sens ma malowanie modelu Sidoluksem (na połysk), a później robić wash (czyli zabrudzić) ?. Wiadomo że brudne, nie powinno się błyszczeć. Sklejam pojazdy wojskowe II-wojenne. Pytam, ponieważ chce zrobić na moim Shermanie (wiem wiem, nie lubicie shermanów) washa, a w poradniku pisze ze model jest pomalowany sidoluksem. Więc moim skromnym amatorskim zdaniem, jedno wyklucza drugie. Pozdrawiam
  2. Tu Dbauer pisze od Kostka. Dobra rada będę musiał 1 skleić i wiem jakiego (Firefly). Mam nadzieje że nikt się nie obraził. Niemieckie czołgi też miały wady.
  3. Panowie.... Panowie...... Offtopic mi tu robicie no
  4. Tak, masz racje. Ale zależy tez czy brudzą je pigmentami. Pigment wiadomo sucha farba (farba w proszku), więc jak ją potraktuje jakimś lakierem (a lakier jest wilgotny, bo to woda), to moze mi się pigment rozpuścic. Tylko się tak domyślam, choć z drugiej strony jak się ten pigment rozpuści to nic się nie powinno stać, przecież fajnie wycieniowane będzie. No sam nie wiem. Pomocy profesjonaliści !!
  5. Witam. Chciałem zabrudzić mój modelik pigmentem, jednak obawiam się ze później przy każdym dotknięciu pigment będzie schodzić z modelu i zostawać na palcach. Czy jest jakaś możliwość żeby zabezpieczyć ten pigment na modelu??. Może jakiś lakier bezbarwny??. Chodzi mi o pancerke, więc musi być mat. Pozdrawiam
  6. Ołówkiem ??. Wstyd się przyznać ale pierwsze o takim czymś słysze.... .Moze jakies fotki masz, jak to wygląda ??
  7. Szacunek. Początkowo myślałem że to 1:35 ale napisane jest że 1:72. Oby tak dalej. Pokaż też więcej modeli. Pozdro
  8. Witam, mój kolejny Bradley, tym razem z Dragona i bardziej sie starałem . Wiem że brakuje jednej antenki i ta line z przodu wozu zrobiłem sam ze sznurka. Pokleiłem go klejem, pomalowałem i w dotyku przypomina plastik! (odgina sie). !!! UWAGA - jeżeli będziecie kupować ten model to sprawdzcie czy jest tylna klapa!!. U mnie NIE BYŁO a to duży element!. Na szczęście wcześniej sklejałem Bradleya z Revell'a i została mi jedna klapa ( Miałem do wyboru klape z M2A2 i M2A3). Niżej parę fotek, zrobionych telefonem SonyEricsson W800i , więc za jakość z góry przepraszam . Proszę o szczere oceny!
  9. Witam. Zaczołes od Dragona i powiem Ci ze wybrałeś najlepszą firme (chyba się zemną zgodzicie). Malowanie jest ładne, serio. ja zrobiłem już 4 modele (2 mi się zniszczyły a 2 mam), i powiem Ci ze pomalowałes tak jak ja, może nawet ciut lepiej. Życzę powodzenia Tomek
  10. "Kalkomanie się srebrzą. Czy nakładałeś je na błyszczącą powierzchnię?" -Nie, nakładałem ją na suchą matową farbę. "Nie pomalowałeś z tyłu peryskopów i świateł (no chyba, że załodze nie chciało się ich zamaskować jak pojazd w polu malowali)" - Kurde zapomniałem, miałem to sobie zostawić na koniec , po za tym nie mam żółtej farbki :( " Dzięki za szczere opinie , uczę sie dopiero i kazda porada się przyda.
  11. Witam, jest to mój pierwszy sklejony model przy którym się starałem. Zdjęcia robione są telefonem SE W800i więc z góry przepraszam za jakość. Piszcie panowie co jest fajne i co jest nie tak. Z góry dzięki Model malowany pędzlami i farbkami PACTRA. Aktualnie pracuje nad zabrudzeniami
  12. Jak na 2 dni to super !!. Ja mojego Bradleja robie już z 2 tygodnie i nie będzie wyglądał tak fajnie :/ . Mam pytanko, malujesz pędzlem czy aero ?? Pozdrawiam
  13. Dzięki panowie . Rozmieszałem z wodą descylowaną i jest super. Pozdrawiam
  14. A czy mogę czymś co mam w domu, typu benzyna, rozpuszczalnik, spirytus salicylowy kosmetyczny ??
  15. Witam. Czy orientuje sie ktoś czym rozcienczyc PACTRE ?? i w jakiej proporcji ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.