Jump to content

skikut87

Members
  • Content Count

    1,250
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Excellent

Personal Information

  • Location
    Czeladź
  • Interests
    pancerka:)
  • Occupation
    Niewdzięczny
  • Facebook
    https://www.facebook.com/daniel.sarnowicz?ref=book

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobra to wstępnie bryłę mam ulepioną... teraz powinno być łatwiej.
  2. dzięki za pomoc bo przyznam się, że ów skrzynkę na zdjęciu potraktowałem jako budynek teraz widzę wyraźnie uchwyt i rant
  3. Prace powoli idą do przodu ale ich rezultaty przedstawię dopiero po przyklejeniu drugiego błotnika. Teraz chciał bym nawiązać małą dyskusję dotyczącą pojazdu, który bujdę. Mianowicie jak widać na poniższym zdjęciu, pojazd ma niewidoczny lewy błotnik ( po stronie kierowcy). W związku z tym, że nie znalazłem drugiego zdjęcia tego pojazdu to zastanawiam się jak tu poszaleć z tym błotnikiem tj; całkowicie usunąć czy tylko fragment jak na tym foto: no i pytanie czy dawać tylny błotnik czy nie
  4. Gwarantuję CI, że tak nie będzie :)Będzie widoczny pierścień
  5. Bo by to podniosło do góry osłonę kmu. Do tej pory udao mi się: Polutować błotniki i jeden zbiornik Skończyć osłonę kmu Wyciąć "zazębienie płyt przedniego pancerza i boków wanny. Model na dzień dzisiejszy wygląda tak:
  6. Dobra udało się jako tako ale dla mnie jest ok. Dla wyjaśnienia przykleiłem osłonę kmu następnie wyciąłem wąski pasek z hipsu i owinąłem go dokoła osłony.
  7. Problem w tym, ze spoinę juz usunąłem bo chciałem ja wypełnić/ zrobić brownstufem... więc chyba zrobię normalny spaw lub może z hipsu uda mi się do strugać wreszcie taką obręcz
  8. No i znalazłem wczoraj błąd i nie mogę do dziś sobie z nim poradzić. Mianowicie chodzi o pierścień dokoła osłony kmu. Jak się okazuje prawidłową osłonę robi zvezda
  9. Nigdy, tak się zastanawiam czy nitro za szybko by nie odparowało
  10. Tak jak pisałem do faktury ja mam taki zestaw: Konsystencja po nałożeniu na element i kąt po jakim ja uderzam pędzlem -oczywiście oczyszczam go z nadmiaru masy zanim zacznę klepać blachę
  11. Spokojnie to na razie na sucho przyłożone - jeszcze da się wszystko oszlifować
  12. już zaktualizowałem opis ( uciekło mi coś przy myśleniu )
  13. Szpachla tamiya - szara, zwykłą. Wyciskam trochę do jakiegoś kubeczka/ pojemnika następnie za pomocą pędzelka dodaję Mr.Color Thinner i rozcieńczam tak by przypominała coś jak Surface 500 lub trochę gęstsza . Następnie za podostrego pędzla ściętego na płask pokrywam niewielki obszar modelu i potem uderzam nim pod kątem pionowym w nałażoną szpachlę. W miarę upływu czasu rozpuszczalnik odparowuje i szpachla się granuluje tworząc taką strukturę. Potem w wybranych miejscach za pomocą starego rozdziawionego ( bez ścięcia na płasko) nanoszę masę i ponownie uderzam z góry pod katem zbliżonym do pio
  14. Trochę czasu minęło ale prawdę mówiąc nie miałem za wiele luźnych chwil przy przysiąść jak należy nad modelem. Tak czy siak najtrudniejsze ( według mnie za mną) tj wloty powietrza z zestawu blaszek:
  15. Stronę znam na jej podstawie i chyba 4 lub 5 zamieszczonych tam teciaków z fabryki 174 zbroiłem to co widać. Natomiast ja do tej pory myślałem, że teciaki wieżę miały z dwóch połówek spawanych....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.