Skocz do zawartości

19robi88

Użytkownicy
  • Zawartość

    550
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Radom/Trablice
  • Zainteresowania
    modelarstwo / lotnictwo
  • Zawód
    ekspedient/kierowca
  1. 19robi88

    [in-box] M-346 Master/Bielik // 1:48

    Jak zwykle in box ciekawy dzięki Solo
  2. Byłem osobiście startowałem dwa wyróżnienia dostałem. Impreza zacna polecam i czekam na kolejna
  3. 19robi88

    MiG 15 UTI Eduard 1:144

    bedzie kozak
  4. Co do techmodu robię aktualnie model Hurricane i jeśli wszystkie kalki takie maja to ja podziękuje za ta firme...
  5. 19robi88

    MiG 15 UTI Eduard 1:144

    Malowanie takie jak na foto ?
  6. 19robi88

    F-16C Block 50 - Tamiya plus kooperanci - 1:72

    Obczaiłem na żywo i zwróciła moja uwagę na stole w Łasku kilka razy do niej podchodziłem zastanawiałem się kto zrobił tak piękna F-16 dopiero przy wręczaniu wyróżnień się dowiedziałem ;) Masz dwie moje foty z konkursu jeszcze raz gratuluje wyróżnienia i miło było Cie poznać na żywo
  7. A wiec tak panowie dzięki za rady tak jak pisałem interesuje mnie wersja D czyli zostaje zakup kinetica i nie bede musiał juz kombinowac z tymi dodatkami kalkami itp. A co do mojego Agessora kupiłem go poto zeby zrobic takie malowanie nie po to zeby go przerabiac
  8. 19robi88

    Nowości lotnicze 2018 - 1/48

    Panowie wybaczcie mój błąd ja źle zobaczyłem Related product czyli proponowane a myslałem ze to wszystko jest w zestawie
  9. a mógł bys pomóc mi w doborze zestawu Tamyia który najlepiej wybrac ? kalkomani nie bardzo widze a te zywice z Attack Squardon raczej nie dostepne juz
  10. Pytanie Kinetic rzucił taki oto zestaw https://www.mojehobby.pl/products/F-16-C-D-Polish-Air-Force-TIGER-MEET-2013-14.html Bardzo mi sie podoba to malowanie i chciał bym go zakupić tylko pytanie jak ma się z jakością ten model sklejalne czy badziew ? Nie chce odpowiedzi ze Tamyia najlepsza mam Tamke f-16C/N Agressora ;)
  11. 19robi88

    Nowości lotnicze 2018 - 1/48

    No cena spora za "Bedne" ale masz worek żywic, bodajże 11 malowań ja tam biorę
  12. 19robi88

    F-16C Block 52+ Jastrząb // Revell // 1:72

    Dajesz Solo z ta F-16 bo juz zapomniałem ze ty to kleisz
  13. 19robi88

    MERCEDES SAUBER C9 Kouros

    Model miazga 100% zasłużona strona główna
  14. i tak jest nasza ekipa była w warszawie na babiejrybie
  15. Tomasz tylko problemem tkwi w tym ze organizatorzy ewidentnie nie chcą słuchać i nie chcą żeby konkurs się rozwijał dla nich jest dobrze tak jak jest...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.