Jump to content

kamit

Members
  • Content Count

    266
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  1. Model wymiata!! ... trafia w moje gusta... Gratki!
  2. Szczena mi opadła!! Wyszło naprawdę pięknie!! No i w pełni profesjonalna sesja zdjęciowa... model jak prawdziwy!!
  3. To chyba we Władysławowie?? Pamiętam, że stał taki na terenie Straży Pożarnej idąc do portu...
  4. Jeszcze trochę a minie rok jak składam ten model... cóż, z wolnym czasem jest coraz gorzej... W znalezionej wolnej chwili złożyłem tylne zawieszenie. Oczywiście najpierw trzeba było wkleić bezpieczny zbiornik paliwa, potem układ wydechowy a następnie skomplikowane "kratownice" tylnego zawieszenia... ... idę szukać dalej wolnego czasu
  5. W końcu znalazłem kawałek wolnej niedzieli. Kontynuuję składanie przedniego zawieszenia. Pomalowałem przednie i tylne amortyzatory. Może poszedłem na łatwiznę i nie zrobiłem odsłoniętych sprężyn zawieszenia ale moim usprawiedliwieniem jest to iż w Peugeocie "fabryka" na początku kariery 207 S2000 stosowała takie materiałowe osłony kolumn przed kurzem i błotem. Nasi kierowcy także stosują takie osłony, które w znacznym stopniu przydają się podczas rajdów szutrowych. Następnie zabrałem się za hamulce. Charakterystyczne jest to iż Peugeot stosował kolorystyczne rozróżnienie czę
  6. Bardzo ładne Evo!! I pięknie w tym słońcu błyszczy!! Pokaż resztę modeli!
  7. Dzisiaj znalazłem trochę czasu i powalczyłem z Peugeotem... Wziąłem się za dolną część jednostki napędowej. Wcześniej pomalowałem "zacieniowane" miejsce komory silnikowej. Po czym wkleiłem zmontowaną i pomalowaną jednostkę na swoje miejsce ;o) Następnie zabrałem się za przednią "kratownicę" zawieszenia. Studiując instrukcję jak i ramki zauważyłem, że po zmontowaniu zawieszenia nie będzie możliwości skrętu przednich kół... Postanowiłem to zmienić i odciąłem od kratownicy element który łączy "zwrotnice", dzięki temu będzie możliwość po złożeniu skręcenia kół -
  8. Brak czasu "wiąże mi ręce" ... w między czasie jakieś delikatne prace się pojawiły Zacząłem prace standardowo od podwozia. Po podkładzie podłoga zewnętrzna jak i wewnętrzna dostała biały lakier. W międzyczasie poszukiwałem materiału na pasy bezpieczeństwa. W Peugeocie załogi Cersanit Rally Team pasy szelkowe to czarne Sparco. Koło zapasowe natomiast jest spięte pasem niebieskim. Znalazłem idealny materiał w... pasmanterii 0,40 zł za metr! fot. cersanitrally.pl Oto kalki od mf-zone.pl Postanowiłem zrobić osłony (nadkola). Nie chciałem iść na łatw
  9. Zaczynam nowy projekt. Tym razem na warsztat idzie Peugeot 207 S2000 firmy Belkits - dla mnie to całkiem nowe doświadczenie gdyż do tej pory składałem jedynie modele Tamiya, Hasegawa, Aoshima i Fujimi. Ale nie może być inaczej gdyż firma Belkits zapoczątkowała swoje istnienie na rynku modelarskim właśnie tym modelem Peugeota. Po wpadnięciu w moje ręce pudełka z zawartością już kombinowałem jak by tu zbudować autko w barwach któregoś z polskich kierowców. W końcu ta rajdówka "u nas" jest dość popularna i dość długo bierze udział w naszych rozgrywkach. Padło na załogę Sołowow/Baran dzięki dostęp
  10. No właśnie za chwilę zakładam warsztacik - projekt malowania już wybrany Tak więc będzie szedł równolegle z Twoim
  11. No i udało Ci się rozpocząć warsztat - z czego bardzo się cieszę, bo dajesz mi motywację do rozpoczęcia także swojego warsztatu Będę dopingował, podglądał i podziwiał!
  12. Wygląda bardzo atrakcyjnie! Też czekam na galerię!! ;)
  13. No w końcu!! Czekam na budowę - miejsce w pierwszym rzędzie zajmuję!! Trzymam kciuki za budowę!!
  14. Elegancko wygląda!!! Kawał dobrej roboty!!
  15. Też to widziałem, ale jest to niezgodne z regulaminem. Jeśli zawodnik bierze z parku dwa koła, to 2 ma dowieźć do parku. Jeszcze w latach 90-ych nie było tego przepisu. Bodajże w 1996 roku podczas Rajdu Portugalii Carlos Sainz zrobił taki manewr i wygrał. Obecnie auto wjeżdżające w strefę serwisową musi mieć tyle samo kół co przy wyjeździe... nawet jeśli są to uszkodzone koła!! Czekam na dalsze aktualizacje - dasz radę!! I kibicuję!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.