Jump to content

Trojan

Members
  • Posts

    687
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Trojan last won the day on December 21 2020

Trojan had the most liked content!

Reputation

170 Excellent

1 Follower

Personal Information

  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Modelarstwo
  • Occupation
    Grafik
  • Facebook
    https://www.facebook.com/modeletrojana

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wnętrze gotowe. Brakuje tylko podstopnicy dla pasażera bo zapomniałem dodać do blaszek. Ale jakoś dorobię. Pokrycie foteli to Embosing Powder i na wierzch lekka warstwa Charocal Textured od Zero Paints. Siedzisko i oparcie to samoprzylepna folia imitująca zamsz czy tam coś.
  2. Małe postępy. Zamontowane magnesy w drzwiach. Dorobiony rollbar i zaczęte fotele. Deska wraz z dodatkowymi zegarami gotowa. Wydłubałem również spojler. Całość niemal gotowa na lakier bezbarwny.
  3. Możesz napisać coś więcej o modelu? Pomijam zdjęcia bo dramat. Mocno chaotycznie prowadzisz relację. Postaraj się coś więcej nam pokazać. Nie zniechęcaj się ale dbaj o jakość prezentacji warsztatu.
  4. Ja robiłem do Mesia 300 SL z modeliny. Średnio wyszło. Dziś bym zrobił konstrukcję ze styrenu i obłożył cienką warstwą dwuskładnikowej Tamki. Fajnie się modeluje, można zrobić ciekawe faktury, zagniecenia. Ładnie pracuje z talkiem i wodą. Talku używasz do formowania a wody do wygładzania. Gdzieś na pancerce widziałem jak robią koce, plecaki itp. Po wyschnięciu jest dużo twardsza od białego Miliputa.
  5. Zaszpachlowałem Magnesy już mam do drzwi. Do maski chyba nie będą potrzebne.
  6. Nie będę montował tych listew na pewno. Zastanawiam się tylko czy zaszpachlować te dziury po nich, czy zostawić jak jest?
  7. Karoseria prawie gotowa. Wyszły babole ze spasowaniem elementów. Muszę to dopracować. Montaż na sucho. Była walka z maską i zawiasami. Wklejenie żywicznej komory silnika spowodowało zwichrowanie karoserii. To tylko 0,5 mm ale to mój błąd. Teraz trzeba ratować jakoś geometrię. Żmudna robota. Pasowanie, przymiarki, szlifowanie, przymiarki, pasowanie, sprawdzanie - i tak w kółko od tygodnia. Sam nie wiem jak to wyjdzie.
  8. Korzystając z dobrej pogody, jakiś czas temu zabrałem moje Prosiaki na spacer. Przy okazji zrobiłem małą sesję plenerową.
  9. Na pierwszy rzut oka brakuje washa w liniach podziału. No i jak Toled wspomniał zdecydowanie za gruba antena. Dużo pracy poświęciłeś na wykończenie lakieru więc linie podziału rażą niestety. Lewy, tylny błotnik - coś się stało z tym czarnym malowaniem? Ale poza tymi drobnostkami model prezentuje się dobrze. A na koniec taka mała uwaga (skrzywienie zawodowe) - lepsze zdjęcia. Dobra prezentacja to połowa sukcesu. Światło, otoczenie, odbicia w lakierze itp. Pierdółki a będzie git. I polecam nie rezygnować z modelarstwa Pracować, pracować, pracować, doświadczenie przyjdzie z czasem i nie przejmować się niepowodzeniami.
  10. No fajoska blacharka z tym lutowaniem. Czekam na finał.
  11. Generalnie starałem się zachować oryginalne punkty mocowania. Z tyłu skróciłem trzpień amortyzatora zachowując wysokość sprężyn. Półosie lekko podcięte i dopasowane. Co do sanek to też zostały lekko podcięte i dogięte do mocowań. Konstrukcja zachowana i nic nie widać, że coś było grzebane. Przód to tylko skrócenie kolumny amortyzatora. 14 zł + wysyłka. Tak, trzeba przygotować to samemu. Ja akurat korzystam z Ilustratora ale generalnie pliki do trawienia wysyła się w wektorach. Ja od jakiegoś czasu korzystam z usług jednej firmy i jestem bardzo zadowolony BLASZKI Czasem upierdliwy jest czas oczekiwania ale to ze względu na specyfikę produkcyjną, ja się nie czepiam.
  12. Drobne postępy. Koła zamontowane na gotowym zawieszeniu. Wszystko siadło bardzo ładnie. Następnie zrobione poszerzenia błotników. Trochę rzeźby z profilami i miliputem ale wyszło ok. Trzeba tylko dołożyć ładne przejście w karoserię. Dojechały również blaszki na zamówienie. Na pierwszy ogień wymiana żaluzji w masce. Gotowe również zawiasy maski. Trzeba tylko je dopasować.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.