Jump to content

Trojan

Members
  • Posts

    707
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Trojan last won the day on December 21 2020

Trojan had the most liked content!

Reputation

195 Excellent

1 Follower

Personal Information

  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Modelarstwo
  • Occupation
    Grafik
  • Facebook
    https://www.facebook.com/modeletrojana

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zapraszam do obserwowania kolejnego projektu. Po raz 3-ci zasiadam do Mesia 300 SL. Tym razem w wersji Speedster. Czyli będzie trochę takie Sci-Fi jeśli chodzi o budę ale resztę będę starał się robić w/g dokumentacji. Na początek leci silnik. Będę się starał dorobić jak najwięcej waloryzacji. Jak na razie wykonane przewody paliwowe, przewody zapłonowe z kopułką, listwa ochronna na przewody.
  2. Gratuluję wytrwałości i dokończenia projektu. Ja bym pewnie pyrgnął za okno.
  3. Zapraszam do Galerii skończonego modelu. Krótki opis: - silnik: USCP - koła: BBS Scale Production - lakier bazowy: Zero Paints - Orange Jagermeister - lakier bezbarwny: APP 2K - lawet wykonana od podstaw
  4. Na Monte Carlo na jednym OSie bywają odcinki ośnieżone, które za chwilę przechodzą w błoto. Wszystko zależy od pogody, tu nie ma sztywnej reguły. A po całym dniu rajdu zdarzają się auto czarne po dach. Dlatego uważam, że brudzenie modelu nie jest zupełnie przesadzone
  5. Na obronę kolegi dodam taką fotkę A mnie wszystko siedzi jak powinno. Piękny Wurc!
  6. Nie ma na to absolutnej reguły czy schematu. Piszesz tylko o swoim subiektywnym odczuciu lub oczekiwaniach a nie o realiach. Ale OK, nie będę się spierał choć moje doświadczenie mówi mi co innego
  7. Niestety się nie zgodzę. To nie jest auto wystawowe ani muzealny zabytek. Spędziłem wiele lat na torach, pod samochodami, w warsztatach i zaręczam Cię, że większość aut właśnie tak wygląda od spodu. Mimo, że z zewnątrz auta były wygłaskane podwoziem nikt się specjalnie nie przejmował. Owszem dbało się ale bez przesady. Moje auta trackdayowe nigdy nie były myte ściereczką od spodu choć wiele przeżyły. A co do modelu podwozie zostało lekko "stonowane" ale to będzie widać już w galerii.
  8. Skoro to auto na track day to pomyślałem, że zrobię sobie lawetę. Na rynku praktycznie nic nie ma a jak są jakieś modele lawet to w kosmicznych cenach. Pogrzebałem w śmietniku i z tego co mam zbudowałem własną. Dokupiłem tylko profile H i kółko.
  9. A w sumie czemu nie? Pomaluję
  10. Może troszkę za bardzo się świecą (choć są matowe) ale bywają w tym samym kolorze. Może spróbuję je troszkę jeszcze złoszować.
  11. Tak, tak. Zostały jeszcze elementy z zestawu silnika. Ale wymagane jest już połączenie budy z podwoziem. A dopytam - co jest płaskie, bo się zląkłem?
  12. Silnik na swoim miejscu. Po połączeniu z budą dojdzie jeszcze jakiś drobny osprzęt. Skończone również drzwi i podwozie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.