Jump to content

Trojan

Members
  • Content Count

    522
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Personal Information

  • Location
    Warszawa
  • Interests
    spoooooro
  • Occupation
    Grafik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No cóż mogę odpowiedzieć. Od początku takie było założenie. Zakładam, że gdzieś istnieje taki samochód, który podobnie wygląda. A ja nie będę się przejmował w jaki sposób obecnie się konserwuje auta. To nie jest replika a ja nie jestem paranoidalnym ortodoksem by zamartwiać się podobnymi sprawami. Uważam, że nie popełniłem karygodnego błędu. I tyle w temacie
  2. Troszkę to trwało ale w końcu udało się zrobić update. 17-tki BBS. No mam nadzieję, że już nie ma wstydu 😉 Fotki telefonem więc wybaczcie jakość.
  3. To jest jakiś rodzaj tworzywa sztucznego. Po pogrzaniu roztapia się i tworzy taką gumopodobną powierzchnię. Ale na sucho da się zabezpieczyć każdym lakierem i nic nie odłazi.
  4. Troszkę poeksperymentowałem z różnymi materiałami i wydaje mi się, że udało mi się uzyskać bardzo ciekawy efekt. Nie wygląda może jak zamsz ale nawet przy makro daje dobry efekt delikatnej tekstury. Jest o wiele drobniejszy od flocka. Puder, który znalazłem stosuje się do embossingu ozdobnego. Można go kupić w wielu kolorach tu: https://paperconcept.pl/pl/szukaj?s=puder Puder nakładałem na mokry lakier. Nadmiar trzeba zdmuchnąć. Trzyma się całkiem dobrze a po polakierowaniu tworzy stabilną powłokę. Czarny puder bez lakieru wygląda naprawdę świetnie!! Można go podgrzewać wtedy lekko się roztapia ale jeszcze nie testowałem tej metody. Podgrzewanie stosuje się raczej w embossingu na papierze. A oto efekty:
  5. Wykończycie mnie 😫 Ależ ja biorę całą krytykę pod uwagę i się nie obrażam bynajmniej. Z felgami nic nie zrobię. Założyłem, że Fujimi zrobi dobre felgi, gdy je kupowałem. I tak się prezentują na żywo. Mają lekki wash, który odplastikowił chrom. Bardzo mi się podoba taki zestaw. Nie będę się wykłócał czy powinien być na szprychach czy nie. Mam masę dokumentacji, że takie auta ścigały się na szprychach. To nie jest model rzeczywistego auta więc zaznaczyłem na początku, że to swobodna interpretacja. A sromotnie napracowałem się nad obniżeniem zawieszenia by wszystko wyszło równo a od spodu bez widocznej ingerencji w model. Ta klatka mnie męczyła. No i sprawdziłem dane techniczne klatki bezpieczeństwa zgodne z załącznikiem "J" PZMotu. Fakt. Przegiąłem z "bezpieczeństwem" Więc poniżej załączam dowód, że poważnie traktuję konstruktywną krytykę Wracam do pracy. 😓 Aha. I zacząłem budować komorę lakierniczą. Plan jest taki by zmieścić się w 200 zł. Na początek wyciąg - 90 zł
  6. Jakoś nie przejmuję się uwagami krytycznymi co do flocka. Ponieważ zdjęcia w zbliżeniach wyolbrzymiają efekt o czym wie każdy kto robił zdjęcia w makro. Na fotkach w makro wyjdzie nawet najmniejsza kropelka zalanego kleju. I zacznie się raban. Idąc tym tokiem myślenia w Waszych prześcieradłach są roztocza wielkości owczarka. Zaręczam, że na żywo faktura jak i jakość flocka jest więcej niż zadowalająca. Jeszcze całkiem niedawno wszyscy korzystali z tej metody i było ok.Żadna farba nie odda faktury materiału, o który jest takie wielkie oburzenie. Zero Paints wypuściło lakier, który jest strukturalny. Świetny efekt ale dopiero kupiłem tą farbę więc nie ma fotek. Ale w makro będzie wyglądał jak rzygi. Czarne wstawki są wykonane z zamszowej folii samoprzylepnej. Wyglądają doskonale na żywo. A tymczasem montaż na sucho. Obniżenie zawieszenia i felgi szprychowe. Wszystko pięknie siadło. Czas zabrać się za malowanie budy bo za chwilę dojadą kalki :)
  7. Praca trwa. Wnętrze prawie gotowe. Ze szrotu wykopałem fotele kubełkowe. Klatka zbudowana od podstaw. Pasy Scaleproduction. Flock dostępny: TU
  8. Gorąco polecam! Tani nie jest ale rekompensuje rewelacyjną powłoką. Ja na swoim Mustangu przetestowałem lakier 2K z puszki. Można kupić na allegro (ok 50 zł za puszkę) Wadą tego rozwiązania jest to, że nie można go zostawić "na później" ponieważ po zmieszaniu składników lakier po 24 h twardnieje w puszcze. Używam tych lakierów do malowania kasków po malowaniu aerografem. Powłoka jest bardzo twarda.
  9. Dobrnąłem do końca pracy nad silnikiem. Gotowy. Teraz czas się zabrać za wnętrze. Co do kół zdecydowałem się jednak na pierwotny pomysł czyli szprychy.
  10. No to proszę. Co myślicie? Szprychy są po delikatnym washu. Dalej myślicie, że to kiepski wybór?
  11. Kurczę, może faktycznie macie rację. Nie będę się upierał. Zrobię porównanie i wrzucę fotki do ostatecznej oceny.
  12. Ale czemu? Sporo klasyków ściga się na szprychowych felgach.
  13. Zapraszam do śledzenia mojego nowego projektu. Będzie to swobodna interpretacja klasycznego Gullwinga zbudowanego do wyścigów. Auta takie pojawiają się w różnych seriach wyścigowych oldtimerów i wyścigów klasycznych samochodów. Mój samochód będzie nosił barwy współczesnego zespołu wyścigowego Mercedesa z Formuły 1. Przynajmniej tak z grubsza. Plan jest taki by wykonać współczesną wyścigówkę w budzie oldtimera. Będzie klatka, kubły, gadżety wyścigowe itd. Malowanie auta zaprojektowałem sam. Kalki będą na zamówienie (ponoć się już drukują). Kupa roboty i rzeźby ale to jest to co uwielbiam!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.