Jump to content

Darthradi

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Bytom
  1. Swietny modelik, bardzo fajne kamo, jak zrobiles? Musiabyc pracochlonne co?. Nie jestem fanem wspólczesnych samolotow jak F22 czy F35 ale model ciekawy ze wzgledu na kamo nie taki nudny jak inne.
  2. Wiem, cholerny plyn jak juz sie spostrzeglem to bylo za pózno. Jakies rady jak tego uniknac w przyszlosci?
  3. Na razie walcze z Titanikiem 1:400 Academy:) mam kilkaset swiatlowodow do zainstalowania bo model bedzie oswitlony:). Mozliwe ze w miedzyczasie sklece cos innego dla odmiany.
  4. Cześć to znów ja opinie pisałem na wykładzie z telefonu, powiem tak przez telefon wydawał się fajny, ale kiedy zobaczyłem zdjęcia na laptopie to cofam oby tak dalej nie rób tak samo modeli rób je lepiej coraz lepiej, co do malowania to nawet fajnie lecz troche z obiciami przesadziłeś wg mnie, nie które kalkomanie chyba źle siadły z tego co udało mi się zobaczyć, a jeśli chodzi o przetarcia na śmigle to wygląda to bardziej gdyby wleciał w jakiś srebrny pył niż tak jak to miało mieć efekt, mistrzem modelarstwa nie jestem, ale mam troche mieszane uczucia do tego co wcześniej napisałem i chciałem to naprawić. Spoko nie ma problemu, kazda krytyka sie przyda by nasteny model byl lepszy:). Swoja droga musiales miec ciekawy wyklad chyba?
  5. Witam Po wielkich bólach mój nastepny modelik P-40 Tomahawk IIb Academy 1/48. Model nalezy do przyjemnych w sklejaniu, nie powala iloscia szczególów ale jak ktos sie uprze i dokupi blaszki i takie tam to bedzie calkiem fajny. Malowany aero w którym caly czas sie wprawiam wiec wybaczcie bledy. Kalki takie sobie twarde i slabo reaguja na plyny no i niestety podczas robienia washa stracilem litere A na jednej stronie oraz urwalem celownik który musialem dorobic pozniej. Maszyna w jedynym slusznym malowaniu, czyli brytyjskim:). Pozdrawiam, nie badzie zbyt okrutni wiem ze schrzanilem pare rzeczy. created by picasa2html.com
  6. Fajny, ja od roku walcze z modelem Airfixa w skali 1:72. Koszmar totalny, kalki zólkna oi odpadaja i chyba zaliczy smietnik:-(
  7. Niech bede wiec pierwszy:) No gratulacje dla taty, model marzenie kazdego modelarza. piekny, czysto sklejony i te detale.. szczeka az opada. Zapytaj tate moze o wiecej szczegulów z budowy, jakich technik uzyl itd. No i wrzuc wiecej fotek. Pozdrawiam
  8. Ok a wiec nowy update fote, sorry ze troche pozno ale jakos nie mialem czasu wrzucic fotek. Jak widac idzie niezle, samolocik juz po preshadeingu i warstwa niebieskiego kamo na spodzie polozona. teraz czekam az wyschnie i jutro machne go Sand Stone Humbrola. created by picasa2html.com
  9. Hmm wart spróbowac, no nic poprawie te klamry wiec:)
  10. no cóz sprzaczki maja i tak ok 1.5mm bylo ciezko z nimi:)
  11. Ok zaczalem dlubac dzis bo wolne mam:) Kilka fotek ponizej, dodalem troche detali do wnetrza kabiny, takie jak nitowanie podlogi i pasy na fotelu. Pasy zrobione sa z cieniutkiej miedzianej blaszki i calosc teraz schnie i moze pomaluje to jutro. Na podlodze dodalem pedaly steru kierunku zeby byly bardziej widoczne ale godzine pozniej jednak je wywalilem bo jakos mi nie pasowalo. Jak widac laczenie skrzydel z kadlubem prawie ok, trzeba bedzie odrobine szpachli i podszlifowac delikatnie kadlub przed doklejeniem skrzydel. Widoczna szpara pomiedzy klapami a kadlubem, pomysle jak tego sie pzbyc pozniej;) created by picasa2html.com
  12. Witam Ok, model nareszcie do mnie dotarl po tygodniu oczekiwania. Wyglada calkiem przyzwoicie, wypraski ladne linie podzialu dosc delikatne ogolnie OK choc zapewne drozsze modele bylyby lepsze. Kalki po blizszym rzucie okiem ladne ale wygladaja na grube, no ale zobaczymy zaopatrzylem sie Micro SOL zmiekczacz do kalek bo po plynie z revella opadly mie rece brudzi kalki i tyle zadnego efektu nie daje. Postaram sie zamieszczac zdjecia szybko jak to mozliwe no ale zobaczmy jak bedzie z czasem:). Dzisiaj tylko zdjecia pudelka i wyprasek, trzymajcie kciuki:) created by picasa2html.com
  13. Dzieki wielkie, znalazlem to jakis czas temu ale gdzies sie zapodzialo i zapomnialem:) Wkrotce relacja z budowy:)
  14. Planuje zlepic P-40 tomahawk IIb w skali 1:48 Academy. http://www.emodels.co.uk/plastic-kits/academy-tomahawk-african-front-12235-p-31701.html Potrzebuje pomocy z doborem farb kamo z Humbrola lub Tamiya jesli ktos ma ich numery to byloby super. Dzieki
  15. Tam na kadlubie chyba odcisk palca zostawiles (ostatnie zdjecie) ? Postaraj sie bardziej z kamo bo troche dziwnie wyglada
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.