Jump to content

wazee

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Location
    Dąbrowa Górnicza
  1. Z przykrością muszę zawiadomić, że model mnie pokonał i wycofuję się z konkursu. Poległem przez kalki. Okazało się, że kalki firmy ICM nie są zbytnio dobre i przy próbie nałożenia numerów bocznych porozchodziły się już praktycznie w wodzie. W sumie udało mi się nałożyć jedno duże oznaczenie, jednak za bardzo nie współpracowało z płynem zmiękczającym i nie chciało wchodzić w linie podziału blach. Teraz mam problem z jego usunięciem, co pewnie skończy się moczeniem skrzydła w krecie. Może ktoś zna jakiś sposób na usunięcie kalki bez usuwania farby?
  2. Oto jak wygląda sytuacja obecnie: Przed malowaniem Po malowaniu podkładem i preshadingu
  3. Ar2r: Mamy te same spostrzeżenia, teraz na zdjęciach widać, że gdzieniegdzie przesadziłem. Nie jestem jeszcze takim pro i nie bawię się pastelami i pigmentami brabazon: wiem, że fotel nie był z metalu i dlatego też cały drybrushing, który widzicie na zdjęciach, oprócz rur wydechowych, był robiony kolorem szarym (nie srebrnym). Niestety, czasem się tak zdarza, że zdjęcia nie oddają rzeczywistości. Dziękuje koledzy za zainteresowanie. Teraz dopiero zaczynają się schody, bo zabieram się za klejenie kadłuba i skrzydeł, czego serdecznie nie znoszę. Zresztą nie lubię klejenia. Najfajniej to byłoby jakbym miał kogoś od klejenia, szpachlowania itd, a sam bym tylko malował
  4. Przecierka była robiona jasnym szarym
  5. Kokpit i silnik skończone. Uprzedzając późniejsze komentarze, zdaję sobie sprawę, że kształt drążka sterowniczego zasadniczo się różni od oryginału. Jestem jednak jeszcze za słaby w waloryzacjach, a za bardzo zależy mi na tym modelu, żeby coś zrąbać.
  6. Dzięki ar2r, trwają przygotowania do malowania kokpitu i komory i łoża silnika. Muszę się w końcu wziąć porządnie za budowę
  7. Jego Wysokość Rolls Royce Merlin
  8. ar2r: Czy kalki w Twoim zestawie są może proste? Jeżeli tak to za ile można je odkupić? Jeszcze w tym tygodniu powinienem pomalować silnik
  9. Co do statecznika, to rzeczywiście masz rację. Byłem święcie przekonany, że płaskie ma być od spodu. Malowanie wnętrza: 1. Podkład szarym humbrolem (aerograf) 2. Właściwy kolor - Pactra (aerograf) 3. Washing czarną farbą olejną (pędzel) 4. Suchy pędzel - Pactra 5. Bezbarwny mat (aerograf)
  10. Częściowo złożony silnik, oczywiście jeszcze do małych poprawek przed malowaniem. Relacja będzie kontynuowana za jakieś 1,5 tygodnia.
  11. Przymierzałem dzisiaj połówki kadłuba i nie jest źle. Myślę, że wszystko jest do wyprowadzenia bez tragicznych nakładów pracy. Co do kalkomanii, to wcześniej nie zauważyłem tego przesunięcia. Chyba będę musiał poszukać samych, nowych kalek. Zobaczę jeszcze zresztą.
  12. Postanowiłem przyłączyć się do zabawy, pierwszym w mojej karierze modelem w tej skali. Model będzie zrobiony prosto z pudełka, oczywiście w malowaniu i oznakowaniu 308 Dywizjonu Myśliwskiego. Chcę go zrobić z odsłoniętym całym silnikiem i już na wstępie mam pytanko do fachowców o kolor silnika. Instrukcja podaje, że jest on w dwóch odcieniach szarego i z odrobiną srebrnego, natomiast większość zdjęć w necie wskazuje, że były one czarne. I tu mam dylemat. Zapraszam do relacji, która tak naprawdę rozpocznie się po 14 grudnia (urlop). Na razie przedstawiam in-box.
  13. Na pięciu modelach tak kładłem i wszystko było w porządku. Oczywiście trzeba pamiętać ,żeby powierzchnia pod kalką była gładko pomalowana, bo inaczej może błyszczeć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.